ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Ověření e-mailu


Chcete-li svůj účet chránit a zabránit jeho zneužití, je nutné při prvním přihlášení ověřit a potvrdit vaši identitu e-mailem. Pokud nemáte přístup k e-mailové adrese přidružené k účtu, můžete se obrátit na vlastníka účtu a požádat ho, aby ověření dokončil (kliknutím na odkaz v e-mailu).

Pokud neobdržíte ověření e-mailu:

(Počkejte několik minut, než e-mail dorazí.)

  • Zkontrolujte složku spamu. E-mail odesílatele je noreply@mail.accounts.autodesk.com.
  • Pokud složka nevyžádané pošty není ve složce, klepněte na ověřovací obrazovce na tlačítko Znovu odeslat.
  • Pokud máte stále problémy, kontaktujte podporu.

Pokud obdržíte e-mail, ale odkaz na ověření nefunguje:

  • Zkopírujte adresu URL umístěnou v dolní části e-mailu a vložte ji do webového prohlížeče.
  • Pokud máte stále problémy, kontaktujte podporu.

Jsme tu, abychom pomáhali

Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.