Account management basics

Nastavení zabezpečení a ochrany osobních údajů


Ve svém profilu si můžete v případě potřeby nastavit nastavení zabezpečení a ochrany osobních údajů. Dvoufázové ověření zvyšuje úroveň zabezpečení tím, že vyžaduje kód při přihlášení k libovolným účtům společnosti Autodesk. To zahrnuje Autodesk Account, produkty společnosti Autodesk a další. Můžete si také zobrazit a aktualizovat nastavení ochrany osobních údajů produktu.


Dvoufázové ověření

Pomocí aplikace ověřovatele, například Duo Mobile nebo Google Authenticator, na svém mobilním zařízení vygenerujte kód. V tuto chvíli správci nemohou od uživatelů vyžadovat, aby přidali dvoufázové ověření, ale jsou k tomu vybízeni, aby tak učinili pro lepší zabezpečení.

Zapnutí dvoufázového ověření

  1. Stáhněte si aplikaci ověřovatele do mobilního zařízení.
  2. Přihlaste se ke svému účtu na adrese profile.autodesk.com/security.
  3. Klikněte na tlačítko Nastavit pod položkou Dvoufázové ověření.
  4. Zadejte e-mailovou adresu a heslo a klikněte na tlačítko Přihlásit.
  5. Pomocí aplikace ověřovatele naskenujte QR kód.
  6. Zadejte ověřovací kód vygenerovaný z aplikace ověřovatele a klikněte na tlačítko Zapnout. Při příštím přihlášení budete muset kromě e-mailu a hesla zadat kód z vaší aplikace ověřovatele.

Vypnutí nebo úprava dvoufázového ověření

  1. Přihlaste se do svého profilu.
  2. V části Zabezpečení klikněte na možnost Upravit pod dvoufázovým ověřením.
  3. Zadejte e-mailovou adresu a heslo a klikněte na tlačítko Přihlásit.
  4. Z možností vyberte Vypnout a poté klikněte na tlačítko Další. Zobrazí se místní okno s výzvou k potvrzení.
  5. Klikněte na tlačítko Vypnout.

Správa předvoleb dat produktů pro produkty pro stolní počítače

Společnost Autodesk shromažďuje data pro analýzu prostřednictvím využití produktů pro stolní počítače jednotlivcem. Shromažďování těchto dat prostřednictvím našich analytických programů pomáhá společnosti Autodesk lépe porozumět tomu, jak používáte naše produkty a služby. Identifikováním trendů zákazníků můžeme plánovat nové funkce a optimalizovat stávající, zlepšit kvalitu a výkon a poskytnout přehled a další informace, které mohou být pro naše zákazníky cenné. Další informace o tomto programu naleznete v programu Autodesk Analytics (angličtina).

 

Nastavení ochrany osobních údajů produktu můžete kdykoli zobrazit a aktualizovat. U většiny produktů ve verzi 2023 a novějších produktů pro stolní počítače můžete nastavení změnit jednou a změna se projeví na celém portálu Autodesk Account. U některých verzí 2022 a starších se mohou změny nastavení ochrany osobních údajů produktu vztahovat pouze na produkty pro stolní počítače, které používáte v určitém zařízení.

Správa předvoleb z profilu Autodesk

  1. Přihlaste se do svého profilu.
  2. V části Nastavení > Ochrana osobních údajů produktu klikněte na ikonu Přidat + vedle produktů pro stolní počítače a zkontrolujte výběr.
  3. Podle potřeby změňte výběr a kliknutím na tlačítko Uložit potvrďte změny.

Poznámka: Některé způsoby shromažďování dat jsou nutné pro provozní účely, takže výběr požadovaného sběru dat nelze změnit. Například můžeme vyžadovat data k poskytování služeb nebo funkcí nebo k identifikaci neplatného používání našich produktů.

Správa předvoleb z desktopového produktu

  1. Otevřete produkt.
  2. Přejděte do nabídky Nastavení účtu nebo Nápověda (umístění nastavení se liší podle produktu).
  3. Klikněte na položku Nastavení ochrany osobních údajů nebo Desktopová analýza.

Máte dotazy? Kontaktujte nás na adrese privacy.questions@autodesk.com.


Jsme tu, abychom pomáhali

Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.