ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Obnovení hesla


Pokud jste zapomněli heslo, vyžádejte si jeho obnovení. Heslo můžete také změnit v nastavení zabezpečení profilu. Správci nemohou nastavit ani změnit heslo jiného uživatele. Když správce přidá uživatele, uživatel obdrží e-mail s odkazem na vytvoření účtu s vlastním e-mailem a heslem.

Obnovení hesla

  1. Přejděte na stránku accounts.autodesk.com, zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko Další.
    Poznámka: Pokud máte existující účet, ale nepamatujete si použitou e-mailovou adresu, nevytvářejte si nový účet. Kontaktujte nás, pokud potřebujete pomoc s vyhledáním přihlašovacích údajů k vašemu účtu. Pokud je to možné, zadejte sériové číslo softwaru, číslo smlouvy o předplatném nebo e-mailovou adresu správce, abychom mohli najít správný účet.
  2. Klikněte na odkaz ZAPOMNĚLI? nad polem Heslo. Obdržíte e-mail s pokyny k obnovení hesla. Pokud neobdržíte e-mail pro obnovení hesla, zkontrolujte složky spamu nebo nevyžádané pošty, zda neobsahují e-mail a přidejte web autodesk.com jako důvěryhodnou e-mailovou doménu. Pokud jste e-mail stále neobdrželi, kontaktujte technickou podporu.

Změna hesla

  1. Přihlaste se ke svému účtu na adrese profile.autodesk.com/security.
  2. Klikněte na ikonu úprav v poli Heslo.
  3. Zadejte aktuální a nové heslo a klikněte na tlačítko Uložit.

Poznámka: Pokud nevidíte možnost k úpravě hesla, nastavení jsou spravována vaší organizací a vy máte omezené služby k dispozici. S jakýmikoli požadavky se obraťte na správce IT nebo na správce licencí vaší organizace.


Potřebujete pomoc?

Povězte nám, jaký máte problém, a najděte si tu nejlepší možnost podpory.