ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Obnovení hesla


Pokud jste zapomněli heslo, vyžádejte si jeho obnovení. Heslo můžete také změnit v nastavení zabezpečení profilu. Správci nemohou nastavit ani změnit heslo jiného uživatele. Když správce přidá uživatele, uživatel obdrží e-mail s odkazem na vytvoření účtu s vlastním e-mailem a heslem.

Obnovení hesla

  1. Přejděte na stránku accounts.autodesk.com, zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko Další.
    Poznámka: Pokud máte existující účet, ale nepamatujete si použitou e-mailovou adresu, nevytvářejte si nový účet. Kontaktujte nás, pokud potřebujete pomoc s vyhledáním přihlašovacích údajů k vašemu účtu. Pokud je to možné, zadejte sériové číslo softwaru, číslo smlouvy o předplatném nebo e-mailovou adresu správce, abychom mohli najít správný účet.
  2. Klikněte na odkaz ZAPOMNĚLI? nad polem Heslo. Obdržíte e-mail s pokyny k obnovení hesla. Pokud neobdržíte e-mail pro obnovení hesla, zkontrolujte složky spamu nebo nevyžádané pošty, zda neobsahují e-mail a přidejte web autodesk.com jako důvěryhodnou e-mailovou doménu. Pokud jste e-mail stále neobdrželi, kontaktujte technickou podporu.

Změna hesla

  1. Přihlaste se ke svému účtu na adrese profile.autodesk.com/security.
  2. Klikněte na ikonu úprav v poli Heslo.
  3. Zadejte aktuální a nové heslo a klikněte na tlačítko Uložit.

Poznámka: Pokud nevidíte možnost k úpravě hesla, nastavení jsou spravována vaší organizací a vy máte omezené služby k dispozici. S jakýmikoli požadavky se obraťte na správce IT nebo na správce licencí vaší organizace.


Potřebujete pomoc? Obraťte se na asistenta Autodesk.

Asistent vám může pomoci najít odpovědi nebo kontaktovat zástupce.


Jakou úroveň podpory máte?

Různé typy předplatného poskytují různé kategorie podpory. Zjistěte úroveň podpory pro vaše předplatné.

Zobrazit úrovně podpory