ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Odstranění účtu


Chcete-li odebrat osobní data a odhlásit se od marketingových sdělení společnosti Autodesk, odstraňte svůj účet. Některé údaje pro právní a interní obchodní účely, jako je předcházení podvodům, můžeme uchovávat v souladu s platnými zákony. Pokud budou váš účet a osobní data odstraněny, nebudete již mít přístup k produktům, službám nebo souborům.

 

Pokud máte aktivní předplatné, které jste zakoupili prostřednictvím společnosti Autodesk, zrušíme vaše předplatné a odstraníme váš účet. Pokud jste ho zakoupili prostřednictvím partnera, obraťte se na svého partnera, aby před pokračováním zrušil tuto část vašeho účtu. Pokud některé z vašich předplatných využívají automatické obnovení, je nutné je nejprve vypnout. Zpracování požadavku může trvat až 90 dní.

 

Podnikové účty: Pokud je váš účet přidružen k podnikovému účtu, můžeme vás kontaktovat a vyžádat si další informace nebo vás nasměrovat na správce účtu. Pokud jste přiřazeným uživatelem podnikového účtu, obraťte se na správce, aby vás před odstraněním účtu odebral ze všech produktů a služeb.


Alternativy k odstranění účtu


Odstranění účtu

Poznámka: Po odstranění účtu již nebudete mít k souborům přístup. Než budete pokračovat, stáhněte si svoje soubory.

  1. Přihlaste se ke svému účtu na adrese profile.autodesk.com/security.
  2. Klikněte na tlačítko Spustit odstraňování v části Odstranit účet a data.
  3. Projděte si alternativní akce a ujistěte se, že chcete odstranit účet a neomezovat e-maily, vypněte automatické obnovení, odstraňte uživatele nebo zrušte zkušební verzi.
  4. Pokud jste si jisti, že chcete účet odstranit, klikněte na tlačítko Pokračovat v odstraňování. Budete vyzváni k opětovnému ověření přihlašovacích údajů pro účely zabezpečení.
  5. Vyberte e-mail, text nebo výzvu k přijetí ověřovacího kódu. Možnosti psaní zpráv a volání jsou dostupné pouze v případě, že jste již ve svém účtu nastavili dvoufázové ověření.
  6. Klikněte na tlačítko Pokračovat v odstraňování.
  7. Zadejte ověřovací kód a klikněte na možnost Pokračovat v odstraňování. Zobrazí se obrazovka ověření.
    Poznámka: Po odstranění účtu nelze vytvořit nový účet se stejnou e-mailovou adresou po dobu 90 dní.

Obnovení účtu

Svůj účet můžete do 30 dnů obnovit následujícími způsoby:

  • V potvrzovacím e-mailu klikněte na možnost Obnovit můj účet.
  • Přihlaste se na adresu profile.autodesk.com/security a klikněte na možnost Obnovit můj účet v části Odstranit účet a data.

Odebrání informací ze systému

Pokud nemáte Autodesk Account a chcete, aby byly vaše informace ze systému odstraněny, vyplňte online formulář a zpracujte svůj požadavek.

 

Další informace o našich zásadách odstraňování, ukládání a uchovávání dat naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů (angličtina)


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.