ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Obnovení předplatného


Nastavení obnovení předplatného můžete spravovat na základě toho, jak jste předplatné získali. Mnoho předplatných zakoupených prostřednictvím společnosti Autodesk je nastaveno tak, aby se automaticky obnovovala. V některých případech však můžete předplatné obnovit pouze manuálně. Pokud se nacházíte ve spravovaném prostředí, obnoví je váš správce smlouvy, kupující nebo hlavní správce.


Zde je několik věcí, které byste měli vědět o obnovení předplatného:

  • Cena za obnovení – Pokud předplatné obnovíte před vypršením platnosti, zachováte si speciální cenu za obnovení. Cena za obnovení je obvykle o 10 % nižší* než běžná cena nového předplatného (kromě měsíčního období).
  • Zkušební předplatné – Zkušební verzi softwaru nelze obnovit ani prodloužit. Chcete-li produkt nadále používat, je nutné zakoupit předplatné. Další informace naleznete v části Převod zkušební verze na předplatné.
  • Předplatná, jejichž platnost vypršela – předplatná, jejichž platnost vypršela, nelze obnovit. Chcete-li obnovit přístup k softwaru a službám, získejte nové předplatné online nebo od autorizovaného partnera společnosti Autodesk.
  • Změna období platnosti předplatného – v některých oblastech můžete změnit dobu předplatného (například z měsíčního na roční předplatné) na portálu Autodesk Account nebo kontaktováním podpory. Pokud není žádná z možností k dispozici, nechte původní předplatné vypršet a získejte nové předplatné s jiným obdobím.

Automatické obnovení

Aby bylo obnovení úspěšné k datu obnovení, musí být vaše metoda opakované platby platná a musí být zapnuto automatické obnovení.

  1. Přihlaste se k účtu.
  2. V seznamu předplatného vyberte produkt, u kterého chcete otevřít podrobnosti předplatného, a zkontrolujte způsob platby v souboru.
    Pokud se zobrazí tlačítko Správa, přečtěte si následující kroky, které se týkají postupu obnovení podle čísla objednávky.
  3. Chcete-li zajistit automatické obnovení k datu obnovení, klikněte na možnost Zapnout automatické obnovení.
  4. Podle pokynů dokončete změnu.

Změna obnovení podle čísla objednávky

V některých případech se při výběru předplatného produktu zobrazí tlačítko Správa. Vyhledejte číslo objednávky z e-mailu s potvrzením původní objednávky a postupujte podle následujících kroků:

  1. Přihlaste se ke svému účtu a v produktu kliknutím na tlačítko Správa otevřete stránku Vyhledat objednávku.
  2. Zadejte číslo své objednávky a své heslo. Klikněte na tlačítko Hledat.
    Poznámka: Pokud je číslo objednávky již vyplněno, nemusí být správné. Zkontrolujte, zda číslo objednávky odpovídá vašemu potvrzovacímu e-mailu. Pokud jste zapomněli heslo k objednávce, kliknutím na odkaz obnovte nastavení v dolní části stránky Vyhledat objednávku.
  3. Klikněte na tlačítko Správa plánu automatického obnovení.
  4. Chcete-li povolit automatické obnovení, vyberte možnost Zapnuto. Chcete-li akci zrušit, vyberte možnost Vypnuto. Obnovení k datu obnovení.

Pokud ze svého účtu nemůžete získat přístup na stránku Vyhledat objednávku, použijte jeden z následujících odkazů v závislosti na vašem regionu. Odkaz je také přístupný z e-mailu s potvrzením původní objednávky.

Manuální obnovení

V některých případech je nutné obnovit předplatné nebo objednávku manuálně (například platbu prostřednictvím Alipay, Konbini nebo bankovního převodu). Počínaje 90 dny před ukončením platnosti jsou možnosti obnovení viditelné na portálu Autodesk Account. Bude vám také zaslán e-mail s oznámením, že můžete obnovit předplatné.

 

Chcete-li zobrazit dostupné možnosti obnovení na portálu Autodesk Account:

  1. Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy.
  2. V seznamu předplatného vyberte produkt, který chcete obnovit.
  3. Vyberte jeden z následujících kroků:
    • Pokud máte možnost obnovení online, klepněte na tlačítko Obnovit. Obnovení je přidáno do košíku, kde si můžete prohlédnout ceny a dokončit nákup.
    • Pokud jsou zakoupeny od autorizovaného partnera společnosti Autodesk, zobrazí se jeho kontaktní informace. Chcete-li provést obnovení, obraťte se na ně přímo. Váš autorizovaný partner společnosti Autodesk se s vámi také může spojit přímo s možnostmi obnovení.

Chcete-li se vyhnout ztrátě přístupu k softwaru a zachovat speciální ceny za obnovení, obnovte předplatné před datem vypršení platnosti.

Vyloučení cen za obnovení

Speciální cena za obnovení je založena na doporučené koncové ceně společnosti Autodesk (bez platné daně) a nezahrnuje vybrané produkty, slevy, promo nabídky a měsíční předplatná. Ze speciálních cen za obnovení jsou vyloučeny následující produkty:

  • Arnold
  • Assemble
  • AutoCAD Inventor LT Suite
  • AutoCAD LT s nástroji CALS
  • AutoCAD Web
  • Build
  • Fusion 360 se standardem EAGLE
  • ShotGrid
  • Takeoff

Poznámka: Vyloučené produkty se mohou kdykoli změnit.

* Speciální cena za obnovení je založena na standardní inzerované ceně společnosti Autodesk (bez platné daně) a nezahrnuje slevy, promo nabídky a měsíční předplatná. Procento úspor se může lišit v důsledku kolísání měnových kurzů. Pokud obnovujete prostřednictvím prodejce, může se vaše cena lišit, protože prodejci společnosti Autodesk si mohou svobodně stanovovat vlastní ceny.


Potřebujete pomoc?

Povězte nám, jaký máte problém, a najděte si tu nejlepší možnost podpory.