V některých případech je nutné obnovit předplatné nebo objednávku manuálně (například platbu prostřednictvím Alipay, Konbini nebo bankovního převodu). Počínaje 90 dny před ukončením platnosti jsou možnosti obnovení viditelné na portálu Autodesk Account. Bude vám také zaslán e-mail s oznámením, že můžete obnovit předplatné.
Chcete-li zobrazit dostupné možnosti obnovení na portálu Autodesk Account:
- Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy.
- V seznamu předplatného vyberte produkt, který chcete obnovit.
- Vyberte jeden z následujících kroků:
- Pokud máte možnost obnovení online, klepněte na tlačítko Obnovit. Obnovení je přidáno do košíku, kde si můžete prohlédnout ceny a dokončit nákup.
- Pokud jsou zakoupeny od autorizovaného partnera společnosti Autodesk, zobrazí se jeho kontaktní informace. Chcete-li provést obnovení, obraťte se na ně přímo. Váš autorizovaný partner společnosti Autodesk se s vámi také může spojit přímo s možnostmi obnovení.
Chcete-li se vyhnout ztrátě přístupu k softwaru a zachovat speciální ceny za obnovení, obnovte předplatné před datem vypršení platnosti.