ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Změna způsobu platby


Možnosti platby za automaticky obnovovaná předplatná zahrnují kreditní kartu, PayPal nebo bankovní převod (ACH, BACS nebo SEPA). Existující způsob platby nelze upravit ani odstranit. Místo toho můžete v závislosti na způsobu platby přidat nový způsob platby a vybrat jej jako výchozí způsob platby, nebo zrušit předplatné a provést nový nákup pomocí nové metody.


Změna způsobu platby

  1. Přihlaste se k účtu.
  2. V části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy vyberte produkt, u kterého chcete zobrazit podrobnosti o předplatném.
  3. V části Platba klikněte na tlačítko Upravit.
    Poznámka: Pokud se zobrazí tlačítko Správa, přečtěte si další postup: Změna způsobu platby podle čísla objednávky.
  4. Zadejte nové informace o platbě a klikněte na tlačítko Uložit.

Změna způsobu platby podle čísla objednávky

  1. Přihlaste se k účtu.
  2. V části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy vyberte produkt, u kterého chcete zobrazit podrobnosti o předplatném.
  3. Kliknutím na tlačítko Správa otevřete okno Vyhledat objednávku.
  4. Zadejte číslo své objednávky a své heslo. Další informace o vyhledání čísla objednávky naleznete v části Změna obnovení podle čísla objednávky.
  5. Klikněte na možnost Správa plánu automatického obnovení.
  6. V části Informace o účtu klikněte na tlačítko Upravit pod vaší fakturační adresou.
  7. Klikněte na možnost Přidat nový způsob platby a zadejte informace o své kartě nebo účtu.
  8. Klikněte na tlačítko Odeslat.
  9. Chcete-li nastavit novou kartu jako výchozí způsob platby, klikněte na tlačítko Uložit pro předplatné.

Řešení problémů s chybami plateb

Pokud se při zpracování platby na portálu Autodesk Account vyskytne chyba, ověřte následující:

  • Číslo karty a datum vypršení platnosti – z bezpečnostních důvodů nelze zobrazit ani upravit informace o existující kartě. Pokud jste zadali nesprávné informace o kartě nebo platnost karty vypršela, vyberte možnost Přidat kartu a zadejte informace o kartě znovu jako nový způsob platby. Ověřte, že je číslo karty a datum konce platnosti správné.
  • Jméno a fakturační adresa – Ověřte, zda se jméno a fakturační adresa shodují s adresou v záznamech vašeho poskytovatele platby.
  • Limity nákupu – Některé banky omezují částku, kterou můžete v jednom nákupu nebo za jeden den utratit. I když máte k dispozici finanční prostředky, vaše banka nemusí platbu autorizovat. Pokud to nastane, zavolejte do své banky. Požádejte svou banku o autorizaci platby nebo o informace o zásadách banky pro nákupy na internetu.

Jsme tu, abychom pomáhali

Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.