Pokud se při zpracování platby na portálu Autodesk Account vyskytne chyba, ověřte následující:
- Číslo karty a datum vypršení platnosti – z bezpečnostních důvodů nelze zobrazit ani upravit informace o existující kartě. Pokud jste zadali nesprávné informace o kartě nebo platnost karty vypršela, vyberte možnost Přidat kartu a zadejte informace o kartě znovu jako nový způsob platby. Ověřte, že je číslo karty a datum konce platnosti správné.
- Jméno a fakturační adresa – Ověřte, zda se jméno a fakturační adresa shodují s adresou v záznamech vašeho poskytovatele platby.
- Limity nákupu – Některé banky omezují částku, kterou můžete v jednom nákupu nebo za jeden den utratit. I když máte k dispozici finanční prostředky, vaše banka nemusí platbu autorizovat. Pokud to nastane, zavolejte do své banky. Požádejte svou banku o autorizaci platby nebo o informace o zásadách banky pro nákupy na internetu.