ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Tisk faktur


E-mailová zpráva s potvrzením objednávky je vaše nákupní potvrzení nebo faktura. Uložte nebo vytiskněte tento e-mail nebo jej znovu vytiskněte ze svého účtu. Pokud jste nakoupili prostřednictvím obchodního zástupce, vyhledejte fakturu pomocí stránky Vyhledat ve vaší zemi. Pokud se vaše předplatné automaticky obnoví, obdržíte pokaždé potvrzovací e-mail (stvrzenku).


Tisk faktury na portálu Autodesk Account

Chcete-li zobrazit historii objednávek, přihlaste se k účtu, který byl použit k provedení nákupu. Pokud se při přihlášení nezobrazí fakturace a objednávky, nacházíte se ve spravovaném prostředí a tyto typy úloh provádí správce smlouvy nebo správce.

  1. Přihlaste se k účtu.
  2. V části Fakturace a objednávky > Historie objednávek pod názvem produktu, pokud se nacházíte v následujících oblastech:
    • Spojené státy – Klikněte na Zobrazit objednávku.
    • Evropa – Klikněte na Daňová faktura.
  3. Na obrazovce podrobností faktury vyberte možnost Tisk.

Poznámka: Zákazníci v Koreji mohou tisknout fakturu podle pokynů v části Zobrazení historie a příjmů objednávek.

Tisk faktury pro produkty zakoupené prostřednictvím autorizovaného partnera společnosti Autodesk

V některých případech se při výběru předplatného produktu zobrazí tlačítko Správa. Vyhledejte číslo objednávky z e-mailu s potvrzením původní objednávky a postupujte podle následujících kroků:

  1. Přihlaste se ke svému účtu a v produktu kliknutím na tlačítko Správa otevřete stránku Vyhledat objednávku.
    Poznámka: Pokud ze svého účtu nemůžete získat přístup na stránku Vyhledat objednávku, přejděte na stránku Vyhledat, kde se nachází země nákupu.
  2. Zadejte číslo objednávky (uvedené v potvrzovacím e-mailu) a heslo a klikněte na tlačítko Vyhledat nebo Najít objednávku.
  3. Přejděte do dolní části stránky a klikněte na možnost Zobrazit fakturu.
  4. Pouze pro Evropu, Spojené království, Austrálii a Nový Zéland: V pravé části stránky poblíž dolní části stránky klikněte na možnost Stáhnout fakturu DPH.

Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.