ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Změna období předplatného


V některých oblastech můžete změnit období předplatného (například z měsíčního na roční nebo tříleté předplatné) online nebo se obrátit na podporu.

 

Postupujte podle pokynů založených na tom, jak jste předplatné zakoupili. Pokud ve vašem regionu není k dispozici žádná možnost, nechte původní předplatné vypršet a získejte nové předplatné s jiným obdobím.


Změna délky období pro předplatná zakoupená online

Nové období nebude použito, dokud vaše aktuální období neskončí. Dokud platnost vašeho stávajícího období nevyprší, nebude účtován žádný poplatek. V plné výši vám bude účtován poplatek ode dne zahájení vašeho nového období platnosti.

  1. Přihlaste se na portál Autodesk Account na webu manage.autodesk.com..
  2. V části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy kliknutím na produkt otevřete podrobnosti o předplatném.
  3. Přejděte dolů do části Detaily o obnovení. V části Období platnosti klikněte na tlačítko Změnit.
  4. V části Změna období vašeho předplatného vyberte nové období. Například 1 rok placen ročně.
  5. Klikněte na tlačítko Potvrdit. Změna období je potvrzena počátečním datem a obdržíte potvrzovací e-mail. Před tímto datem můžete období platnosti znovu změnit.

Změna období platnosti předplatných zakoupených prostřednictvím partnera

Pokud jste zakoupili předplatné od autorizovaného partnera společnosti Autodesk, obraťte se na svého partnera, aby vám pomohl změnu provést.

 

Chcete-li vyhledat kontaktní informace vašeho partnera, postupujte takto:

  1. Přihlaste se na portál Autodesk Account na webu manage.autodesk.com..
  2. V části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy vyhledejte svou smlouvu a kliknutím na tlačítko Obnovit zobrazte jméno a e-mail partnera.

Kontaktujte svého partnera, aby změnil délku období pro příští obnovení tohoto předplatného.

Poznámka: Tlačítko Obnovit se zobrazí pouze tehdy, pokud do konce platnosti smlouvy zbývá méně než 90 dnů.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.