ZÁKLADY SPRÁVY ÚČTU

Zrušení předplatného


Chcete-li zrušit předplatné, vypněte automatické obnovení ve vašem účtu. Vaše stávající předplatné bude aktivní až do data vypršení platnosti. Automatické obnovení můžete znovu zapnout před koncem data platnosti, abyste pokračovali ve svém předplatném.


Důležité: Informace o přístupu k datům po vypršení platnosti předplatného:

  • Soubory projektu: Soubory na zařízení můžete nadále zobrazovat pomocí bezplatného prohlížeče Autodesk Viewer.
  • Cloudové úložiště: Dokumenty uložené v cloudu můžete používat po dobu 30 dní od ukončení předplatného. Po 30 dnech můžete ztratit přístup k jakémukoli úložišti, které bylo uděleno prostřednictvím vašeho předplatného.

Vypnutí automatického obnovení

  1. Přihlaste se k účtu.
  2. V části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy vyberte produkt, u kterého chcete zobrazit podrobnosti o předplatném. Pokud se zobrazí tlačítko Správa, postupujte podle pokynů v části Změna obnovení podle čísla objednávky.
  3. Přejděte dolů do části Podrobnosti obnovení a kliknutím na možnost Vypnout zobrazte nastavení Automaticky obnovit.
  4. Změnu dokončete podle pokynů.
    Poznámka: Pokud jste dočasně vypnuli automatické obnovení, je nutné jej před datem vypršení platnosti znovu zapnout.

Obnovení ukončeného předplatného

Předplatná, jejichž platnost vypršela, nelze restartovat. Chcete-li obnovit přístup k softwaru a službám, kupte si nové předplatné online nebo od autorizovaného partnera společnosti Autodesk.

 

Pokud jste zrušili předplatné vypnutím automatického obnovení, ale vaše předplatné ještě nevypršelo, postupujte podle pokynů v části Obnovení předplatného.

Zrušení bezplatné zkušební verze

Platnost zkušební verze softwaru automaticky vyprší za 30 dní. Chcete-li provést upgrade ze zkušební verze na předplatné, přejděte do části Převod zkušební verze na předplatné.


Jsme tu, abychom pomáhali

Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.