SPRÁVA ÚČTŮ PRO ŠKOLSTVÍ

Průvodce pro pedagogy k předplatnému pro vzdělávání


Jako pedagog postupujte podle kroků v tomto průvodci a získejte bezplatný přístup k softwaru společnosti Autodesk prostřednictvím předplatného pro vzdělávání od společnosti Autodesk. Můžete získat přístup sami a pomoci studentům se získáním přístupu.

 

Způsob, jak získat produkty pro sebe, závisí na tom, zda vám je již někdo přiřadil.

 

Máte několik možností, jak získat produkty pro studenty:

  • Přiřaďte produkty studentům a potvrďte jejich nárok. Na jeden produkt můžete přiřadit až 125 studentů. Tato možnost se doporučuje.
  • Požádejte studenty, aby si nainstalovali produkty sami a potvrdili svůj vlastní nárok.
  • Rozmístěte síťové licence pro sdílené počítače v laboratoři nebo učebně.

    Poznámka: Vaši volbu – první, nebo druhou možnost, nelze po provedení změnit. Pokud potřebujete předplatná pro jednoho uživatele a síťové licence současně, správce bude muset vytvořit pro síťové produkty samostatné účty.

Postup získání přístupu k produktu pro vás nebo studenty je popsán v následujících částech. Pokud budete potřebovat další nápovědu, kliknutím na odkaz získáte další informace z podrobného článku.


Pedagogové, kteří instalují produkty, které jsou jim přiřazeny

Od společnosti Autodesk byste měli obdržet e-mail s informacemi o tom, které produkty vám kolega přiřadil a kde si je můžete stáhnout. Postup přístupu k softwaru se liší v závislosti na tom, zda máte účet Autodesk.


Pedagogové, kteří si pořizují produkty sami

Pokud vám produkt nebyl přiřazen, můžete si i nadále bezplatný software společnosti Autodesk pořídit sami. Jako pedagog si můžete vytvořit účet a potvrdit svůj nárok na předplatné pro vzdělávání od společnosti Autodesk. Postupujte následovně:

  1. Vytvořte si účet Autodesk pomocí školního e-mailu na stránce Získat produkty (angličtina) a kliknutím na možnost Začínáme.

  2. Potvrďte svůj nárok, což zahrnuje ověření vaší role pedagoga u kvalifikované vzdělávací instituce.
    Poznámka: Před schválením vašeho nároku bude možná nutné zaslat další dokumentaci.

  3. Stáhněte a nainstalujte software ze stránky Získat produkty (angličtina).
    Důležité: I když už máte software nainstalovaný v zařízení, které používáte, je nutné kliknutím na tlačítko Stáhnout na kartě produktu aktivovat oprávnění k produktu.

  4. Spusťte produkt, přihlaste se k účtu Autodesk a začněte svůj software používat.
    Poznámka: Po přihlášení do prohlížeče bude možná nutné vrátit se do softwaru kliknutím na tlačítko Přejít na produkt.

Pedagogové, kteří přiřazují produkty studentům (doporučeno)

Pedagogové, kteří splňují naše požadavky na určení nároku, musí získat a spravovat svůj vlastní účet Autodesk. Produkty společnosti Autodesk můžete přiřadit a jejich přiřazení zrušit pro maximálně 125 studentů na každý produkt. Studenti nemusí svůj nárok potvrzovat individuálně, protože je vázán na nárok pedagoga. Každý student však musí mít svůj vlastní účet Autodesk.

 

Před začátkem vyučovacího období by pedagogové měli studenty odkázat na Průvodce pro studenty k předplatnému pro vzdělávání a nechat je postupovat podle pokynů v části Studenti instalující produkty, které jsou jim přiřazeny.

 

Postupujte následovně:

  1. Vytvořte si účet Autodesk pomocí školního e-mailu na stránce Získat produkty (angličtina) a kliknutím na možnost Začínáme.

  2. Potvrďte svůj nárok, což zahrnuje ověření vaší role pedagoga u kvalifikované vzdělávací instituce.
    Poznámka: Před schválením vašeho nároku bude možná nutné zaslat další dokumentaci.

  3. Přístup k produktům, které chcete přiřadit

  4. Přiřazení produktů studentům

Pedagogové, kteří vyzývají studenty, aby si software zařídili sami

Pedagogové mohou studenty požádat, aby si sami zajistili vlastní nárok a získali přístup k softwaru. Chcete-li studenty tímto krokem provést, odkažte je na část Studenti, kteří si pořizují produkty sami, v Průvodci pro studenty k předplatnému pro vzdělávání.


Pedagogové, kteří rozmísťují síťové licence pro sdílené počítače

Pedagogové se mohou rozhodnout, že k rozmístění licencí až pro 3 000 souběžných studentů na jeden produkt použijí síťový licenční server. Počítače ve třídě nebo laboratoři budou spravovány na základě sériových čísel. Můžete požádat IT správce školy, aby tyto produkty rozmístil, nebo to udělat sami. Viz Průvodce pro správce k předplatnému pro vzdělávání.

 

Poznámka: Aby bylo možné používat některé produkty, například aplikaci Fusion 360 nebo InfraWorks, je nutné, aby studenti potvrdili svůj vlastní nárok a aby měli vlastní účet Autodesk.


Pedagogové, kteří mají na starosti odchod studentů

Protože existuje limit 125 studentů na jeden produkt, platí, že až skončí jedno vyučovací období a má začít další, bude třeba zrušit přiřazení produktů studentům, aby bylo možné tyto licence přiřadit nově příchozím studentům.

 

Odchod studentů: Odstraňte studenty z jejich přiřazení produktu na portálu Autodesk Account.

 

Poznámka: Vaši studenti nebudou informováni automaticky, když jim bude zrušeno přiřazení produktu. Pokud studenti chtějí nadále získávat bezplatný přístup ke vzdělávacímu softwaru společnosti Autodesk, mohou postupovat podle pokynů v části „Studenti, kteří si instalují produkty sami“ v Průvodci pro studenty k předplatnému pro vzdělávání.


Pedagogové, kteří obnovují přístup k produktu

Chcete-li mít nadále přístup ke vzdělávacímu softwaru, je nutné každý rok nárok obnovit.  Datum obnovení můžete zkontrolovat na stránce Získat produkty (angličtina). Po přihlášení si můžete prohlédnout svůj osobní banner v horní části stránky. Také nezapomeňte zkontrolovat svůj e-mail, protože společnost Autodesk vám 30 dní před vypršením způsobilosti odešle e-mail s připomenutím.

 

Chcete-li obnovit přístup ke vzdělávacímu softwaru společnosti Autodesk, přečtěte si část Obnovení přístupu ke vzdělávacímu softwaru.

 

Poznámka: Pokud jste datum obnovení promeškali, je nutné restartovat přístup ke vzdělávacímu softwaru a ke všem předplatným, která jste měli, i když je produkt již nainstalován.


Potřebujete pomoc? Obraťte se na asistenta Autodesk.

Asistent vám může pomoci najít odpovědi nebo kontaktovat zástupce.


Jakou úroveň podpory máte?

Různé typy předplatného poskytují různé kategorie podpory. Zjistěte úroveň podpory pro vaše předplatné.

Zobrazit úrovně podpory