SPRÁVA ÚČTŮ PRO SPRÁVCE

Spolupráce


Produkty Autodesk pro spolupráci umožňují týmům s různými rolemi propojovat se, komunikovat ohledně důležitých údajů a sdílet data. Správci, kteří nastavují používání těchto produktů, používají jiné nástroje a procesy, než jaké používají pro desktopové produkty Autodesk. Místo spoléhání se pouze na informace obsažené v tématech správy účtů na tomto webu by se správci měli podívat přímo na dokumentaci a nástroje poskytované s produkty pro spolupráci. Níže jsou uvedeny odkazy, které vám pomohou najít cestu k těmto informacím.


Potřebujete pomoc? Obraťte se na asistenta Autodesk.

Asistent vám může pomoci najít odpovědi nebo kontaktovat zástupce.


Jakou úroveň podpory máte?

Různé typy předplatného poskytují různé kategorie podpory. Zjistěte úroveň podpory pro vaše předplatné.

Zobrazit úrovně podpory