Po přihlášení na portál Autodesk Account se může v části Správa uživatelů zobrazit klasická správa uživatelů. Pokud ano, máte produkty, které spadají do klasického procesu. Můžete také vidět položky Podle uživatele, Podle produktu a Podle skupiny. Pokud ano, máte také produkty, které spadají do běžného procesu správy uživatelů. Zde jsou některé rozdíly mezi těmito dvěma kategoriemi:
- Klasická správa uživatelů:
- Předplatná jsou obvykle zakoupena prostřednictvím obchodního oddělení společnosti Autodesk nebo prodejce.
- Správa probíhá jedním správcem smlouvy a jedním softwarovým koordinátorem. Kupující předplatného je na počátku určen jako správce smlouvy, tuto roli však lze později přiřadit znovu. Správce smlouvy přiřadí softwarového koordinátora, který pomáhá spravovat uživatele.
- Správci přiřazují produkty pouze podle uživatelů.
- Správa uživatelů:
- Správa probíhá hlavním a druhým správcem a SSO správcem.
- Správci přiřazují produkty podle uživatelů, produktů nebo skupin.