Na portálu Autodesk Account mohou správci přidělovat a odebírat přístup k produktům a službám tak často, jak potřebují.
Poznámka: Po zaplacení za nově zakoupený produkt se na portálu Autodesk Account objeví produkt do dvou hodin. Pokud se produkt nezobrazí po dvou hodinách, kontaktujte podporu společnosti Autodesk.
Přiřazení lze provést třemi způsoby:
- Podle produktu Správci vybírají produkty a přiřazují k nim uživatele.
- Podle uživatele. Správci vybírají uživatele a přiřazují jim produkty.
- Podle skupiny. Správci vytvářejí skupiny a přiřazují produkty k celé skupině.
Poznámka: Správci používající klasickou správu uživatelů mohou přiřazovat a rušit přiřazení produktů a služeb pouze podle uživatelů. Viz část Přiřazování a rušení přiřazování produktů a služeb v klasické správě uživatelů.
Poznámka: Hlavní a sekundární správci a správci SSO mohou uživatelům přiřadit přístup a zrušit jejich přiřazení. Další informace o rolích správců naleznete v části Role správce pro správu uživatelů.