SPRÁVA ÚČTŮ PRO SPRÁVCE

Nejčastější dotazy ke zprávám o využití


Nejčastější dotazy

Jak je využívání definováno?

Při spuštění produktu se zahájí využívání a je zaznamenáváno. Po ukončení produktu se zastaví. Využití je udáváno počtem dnů, po které je produkt používán. 

 

Například Sophie spustí aplikaci AutoCAD v pondělí v 19.00. V úterý v 17:00 aplikaci AutoCAD zavře. Její používání bude oznámeno v pondělí jako jeden den používání (pokud používá tokeny Flex, bude jí účtována pouze cena tokenů za jeden den). V úterý se nezapočítává žádné použití, protože produkt zavře za méně než 24 hodin. Pokud Sophie během 24 hodin spustí AutoCAD vícekrát, její využití se započítá pouze do pondělní zprávy. 

Co když používání produktu začnu omylem? Je využití stále zahrnuto ve zprávě?

Pokud produkt spustíte na méně než pět minut, nezapočítává se do denního využití a počtu uživatelů. Pokud používáte službu Flex, budou účtované tokeny vykazovány jako 0.  

Proč je hlášeno nulové využití tokenů?

Některé funkce v produktu spouštějí přístup k produktu. Zatímco používání se započítává do používaných produktů a uživatelských metrik, nejsou vám účtovány žádné tokeny.

Jak je hlášen každý časový rozsah, který vyberu?

Každý vybraný rozsah počítá počet dní v aktuálním měsíci a v měsících předcházejících aktuálnímu měsíci. Pokud například 9. prosince vyberete posledních 12 měsíců, bude do zprávy zahrnuto 9 dní plus 11 předchozích měsíců. 

Co se stane, když jsem odpojen od internetu?

Pokud používáte tokeny Flex, můžete k produktům přistupovat maximálně 24 hodin po posledním přihlášení a odpojení od internetu. Po uplynutí 24hodinové lhůty přestanou produkty fungovat. Pokud máte plán předplatného pro jednoho uživatele, můžete k produktům přistupovat maximálně 30 dní od posledního přihlášení a odpojení od internetu. 

Co znamená „Čas posledního zpracování“ ve zprávě o využití?  

Znamená to poslední datum a čas, zobrazený ve vašem místním časovém pásmu, kdy byla zpráva o využití aktualizována a nahlášena na portálu Autodesk Account.

Proč se mi nezobrazují správné údaje pro vykazování?

Vykazované údaje mohou být nepřesné z následujících důvodů:

  • Pokud si předplatíte samostatný produkt a sadu pro odvětví, která obsahuje stejný produkt na stejné smlouvě.

  • Pokud k produktu přistupuje více uživatelů pomocí stejného uživatelského jména a hesla. Ujistěte se, že je každý uživatel přiřazen k produktu na portálu Autodesk Account a přihlašuje se pomocí vlastního e-mailu a hesla. 

Jaké produkty jsou k dispozici pro zprávy o využití?


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.