SPRÁVA ÚČTŮ PRO SPRÁVCE

Zpráva o využití


Zprávy o využití, které jsou k dispozici v únoru 2023, sjednocují zprávy o využití licencí i tokenů Flex. Filtry umožňují vybrat produkty a časová období pro zprávy.

 

S těmito informacemi mohou správci optimalizovat přiřazení licencí a rozhodnutí o nákupu sad, jednotlivých produktů a tokenů Flex podle svých potřeb. Zprávy o využití jsou k dispozici pouze pro produkty s přístupem pro jednoho uživatele a mohou měřit pouze aktivity uživatelů připojených k internetu.

 

 

Poznámka: Údaje jsou chráněny zásadami ochrany osobních údajů společnosti Autodesk a jsou používány pouze pro účely, pro které byly shromážděny. Další informace naleznete v Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Autodesk (angličtina).


Zobrazení zpráv o využití

  1. Přihlaste se k portálu Autodesk Account na webu manage.autodesk.com.
  2. Vyberte možnost Zprávy > Zpráva o využití.
  3. Pokud chcete zobrazit údaje pro konkrétní produkty, přístup, aktivitu nebo přiřazení, nakonfigurujte filtr a klikněte na tlačítko Použít.

Jestliže jsou osobní údaje vašeho týmu (PII) v nastavení zapnuta, zobrazí se uživatelská jména. Pokud jsou osobní údaje pro jeden nebo více týmů vypnuté, hodnoty hashovaných dat se zobrazí pro všechny týmy.


Export údajů zprávy o využití

Je možné si stáhnout tabulku, která používá vaše aktuální filtry a časová období pro údaje zpráv o využití vašeho týmu.

  1. Přihlaste se k portálu Autodesk Account na webu manage.autodesk.com.  
  2. Vyberte možnost Zprávy > Zpráva o využití.
  3. Kliknutím na tlačítko Exportovat vygenerujte soubor.
  4. Na stránce Export v části Historie exportu klikněte na tlačítko Stáhnout, jakmile bude stav dostupný.

 Další informace o exportovaných datech naleznete v části Datová pole pro export zpráv o využití.


Jsme tu, abychom pomáhali

Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.