Správci mohou postupovat podle těchto kroků a přejít z předplatného pro více uživatelů na předplatné pro jednoho uživatele.
Správci mohou postupovat podle těchto kroků a přejít z předplatného pro více uživatelů na předplatné pro jednoho uživatele.
Postup přechodu na předplatné na jméno.
V následující části je ukázáno, jak přejít z předplatného pro více uživatelů na předplatné pro jednoho uživatele (předplatné na jméno).
Přidejte uživatele. Viz část Přidání uživatelů na portále Autodesk Account.
Přiřaďte uživatele k předplatnému. Viz část Přiřazení uživatelů k produktům.
Aktualizujte typ licence na předplatné na jméno. Viz část K aktualizaci všech stolních zařízení použijte nástroj licenční podpory Autodesk.
Informujte uživatele o novém procesu přihlašování. Viz část Spuštění softwaru.
I když to není nutné pro aktivaci nového předplatného na jméno, měli byste vyřadit licenční servery z provozu, abyste zajistili, že uživatelé už nebudou mít přístup k síťovým licencím. Viz část Odinstalace správce síťových licencí v systému Windows.
Následující video obsahuje další informace o přechodu na předplatné na jméno a o požadavcích na způsobilost.
Vaši uživatelé mohou u produktů nainstalovaných na svých zařízeních přepnout typ licence na jednouživatelskou (předplatné na jméno). Chcete-li změnit typ licence již nainstalovaných produktů, sdílejte tento postup s uživateli.
2020 a novější verze
V následujícím textu je vysvětleno, jak obnovit typ licence pomocí Správce licencí. Pokud platnost vaší zkušební licence vypršela, klikněte na možnost Již mám licenci v dolní části okna Vypršela platnost zkušební verze.
Spusťte svůj software.
V záhlaví klikněte na svůj účet a potom na možnost Správa licencí.
Poznámka: Pokud v záhlaví svůj účet nevidíte, klikněte na možnost Nápověda > o aplikaci > Správa licencí.
Pokud se okno Začínáme nezobrazí nebo se váš software neotevře, viz Průvodce nástrojem Autodesk Licensing Installer Helper.
verze 2017, 2018 a 2019
V záhlaví klikněte na svůj účet a potom na možnost Správa licencí.
Vyberte možnost Správa licencí.
V okně Správce licencí vyberte možnost Změnit typ licence. Zobrazí se obrazovka Začínáme.
Pokud se zobrazí okno Začínáme, vyberte jednouživatelskou možnost.
Pokud se okno Začínáme nezobrazí nebo se software neotevře, viz Změna nebo obnovení licence softwaru Autodesk pro verze Autodesk 2019, 2018 a 2017.
Správci aktualizují všechna zařízení pro všechny uživatele pomocí automatizovaného nástroje, který změní typ licence pro produkty verze 2017 a novější. Aby bylo možné nástroj spustit, musí být uživatelé schopni připojit se k síti vaší organizace. Licenci lze aktualizovat třemi způsoby:
Seznam licencovaných produktů: Zobrazí seznam licencovaných produktů nainstalovaných na desktopovém zařízení, včetně klíče produktu a verze. Například klíč produktu a verze pro aplikaci AutoCAD 2020 je 001L1_2020.0.0.F.
Globální obnovení licence: Změní typ licence u všech produktů nainstalovaných v systému na předplatné na jméno.
Obnovení podle produktu: Změní typ licence produktu podle klíče produktu na předplatné na jméno.
Tento nástroj lze použít v systému Windows, Mac a Linux a lze jej spustit ručně na každém počítači nebo pomocí nástroje pro nasazení softwaru, například Microsoft System Centre.
Verze 2017 a novější (2020 a novější pro aplikace Maya, MotionBuilder a Mudbox)
Uživatelé mohou nadále používat své produkty, když je nástroj spuštěný, ale po dokončení aktualizace budou muset své produkty restartovat a přihlásit se.
Abyste mohli používat nástroj Autodesk Desktop Licensing Service, musí být nainstalována a spuštěna služba Autodesk Desktop Licensing Service. Použití tohoto nástroje se řídí podmínkami používání společnosti Autodesk.
Windows
macOS
Linux
Windows
macOS
Linux
Když resetujete metodu licencování pro jeden nebo více produktů, nástroj vyhledá klíč produktu. Pokud není nalezen, zobrazí se zpráva Produktový klíč je neplatný nebo není registrovaný, ale ostatní specifikované produkty se úspěšně změní. Nástroj neobnoví beta verze produktů společnosti Autodesk.
Pomocí našich zdrojů vyhledejte dokumentaci k produktu nebo články, které potřebujete k vyřešení problému. Pokud se vám to nepodaří, vaše předplatné vás opravňuje k tomu, abyste se obrátili na podporu.