SPRÁVA ÚČTŮ PRO SPRÁVCE

Upgrade produktů a předplatných


Produkt LT můžete upgradovat na úplný produkt. Pokud je produkt součástí sady pro odvětví, můžete upgradovat na sadu. Podrobnosti naleznete v části Přechod na sadu (angličtina). 

 

Pokud je vaše předplatné součástí předplatného Standard, můžete upgradovat na předplatné Premium.

Upgrade produktu

Upgradujte na sadu pro odvětví nebo z produktu LT na úplný produkt. Způsob upgradu závisí na tom, jak jste získali své předplatné.

 

Nastavení sady pro odvětví

 

Uživatelé obvykle nepotřebují přeinstalovat software. Sériová čísla není nutné aktualizovat, pokud jste neprovedli upgrade ze samostatného produktu verze 2019 nebo starší. Aktualizace sériového čísla může způsobit chybu Neplatné sériové číslo. Pokud nastane ojedinělý případ, že budete muset své sériové číslo aktualizovat, informace naleznete v části Aktualizace sériového čísla.

 

Poznámka: Pokud si předplatíte jiný produkt prostřednictvím obchodního oddělení společnosti Autodesk nebo prodejce, přejdete ze sady Design & Creation Suite a vaše stávající předplatné vyprší, je nutné software přeinstalovat.

Přiřazení upgradovaných produktů

Uživatelé mohou pokračovat v používání starého softwaru po dobu 30 dní od data objednávky po dokončení přechodu. Ve svém účtu vyhledejte pokyny, které vás provedou procesem výměny softwaru.

  1. Přiřaďte přístup k produktu k novému předplatnému. Pomocí filtrů můžete uživatele seřadit podle smlouvy.

  2. (volitelné) Zrušte přiřazení uživatelů z původního předplatného.

U nových produktů obdrží uživatelé e-mail, který mohou přihlásit ke svému účtu a stáhnout si produkty.

Upgrade na předplatné Premium

Správci mohou upgradovat na předplatné Premium, kde získají další funkce pro správu a možnosti podpory. V části Předplatná společnosti Autodesk naleznete porovnání verzí Standard a Premium a Nejčastější dotazy k předplatným pro dotazy týkající se cen a vybraných produktů.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.