SPRÁVA ÚČTŮ PRO SPRÁVCE

Aktualizace informací o prodejci


Informace o prodejci mohou aktualizovat pouze správci smluv. Nový prodejce musí být aktivním partnerem společnosti Autodesk.

 

Pokud změníte prodejce před koncem doby platnosti předplatného, požádejte o aktualizaci svého účtu zadáním čísla účtu nového prodejce (CSN).

 

Pokud máte více prodejců, tato aktualizace nahrazuje všechny informace o prodejci. Pokud máte více prodejců a chcete aktualizovat pouze jednoho, obraťte se na podporu. 


Jak změnit prodejce

  1. Chcete-li získat číslo účtu vašeho nového prodejce, obraťte se na něj. 
    Poznámka: Možná jste již obdrželi e-mail od společnosti Autodesk společně s informacemi o novém prodejci.

  2. Přihlaste se na portál Autodesk Account na adrese manage.autodesk.com a klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy.

  3. V rozevírací nabídce Akce vyberte možnost Aktualizovat informace o prodejci.

  4. Zadejte číslo účtu nového prodejce a klikněte na tlačítko Najít. 

  5. Potvrďte, že se zobrazil správný prodejce, a klikněte na tlačítko Další.

  6. Ověřte aktualizace a klikněte na tlačítko Odeslat.

  7. Kliknutím na tlačítko Hotovo zavřete okno s potvrzením. Může trvat nejméně hodinu, než se aktualizace zobrazí v podrobnostech vaší smlouvy o účtu.

Poznámka: Možnost aktualizace informací o prodejci není k dispozici, pokud:

  • Vaše smlouva se automaticky obnovuje.

  • Máte smlouvu Enterprise Business Agreement využívající nástroj Token Flex.

  • Platnost vaší smlouvy vypršela nebo bude do 90 dní ukončena. 


Potřebujete pomoc?

Povězte nám, jaký máte problém, a najděte si tu nejlepší možnost podpory.