• Česká republika

    Přesměrovali jsme vás na místní stránky, kde můžete vidět promo nabídky v místních cenách a provádět nákupy online.

    Stay on our U.S. site

 

Technická podpora

Specializované odborné znalosti vždy na dosah

Vaše firma bude fungovat lépe s těmi správnými službami podpory softwaru na dosah. Z tohoto důvodu vám program Autodesk Subscription umožňuje zvolit si úroveň technické podpory, jakou potřebujete – od výukových programů přes různá fóra až po specialisty podpory, kteří se vám budou osobně věnovat.

Zákazníci programu Subscription

Přihlaste se k programu Subscription hned teď.

PŘIHLÁSIT SE TEĎ

Vyberte si podporu, jakou potřebujete.

Program Autodesk Subscription zahrnuje všechny prvky základní podpory. Pokud potřebujete další pomoc, vyberte plán podpory Advanced nebo Enterprise Priority Support.

Úrovně technické podpory

Základní podpora (angličtina)

Součást programu Subscription

Doplněk předplatného

Součást programu Subscription pro sady v edicích Ultimate*

Doplněk předplatného

Pro online podporu

Pro telefonickou podporu

Pro podnikové zákazníky

Součásti:

  • Řešení potíží s instalací a konfigurací
  • Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
  • Webová podpora
  • Urychlená podpora v komunitním fóru

Součásti:

Základní podpora a navíc:

  • Neomezená prioritní telefonická podpora v angličtině 24 hodin denně v pracovní dny
  • Telefonická podpora v několika jazycích během místní pracovní doby
  • Pomoc prostřednictvím vzdálené plochy
  • Podpora přístupu k rozhraní pro programování aplikací (API)
  • Možnost předání dotazů společnosti Autodesk z fóra komunitní podpory
  • Přístup k exkluzivním školicím webcastům

Součásti:

Rozšířená podpora a navíc:

  • Telefonická podpora pro problémy 1. úrovně závažnosti 24 hodin denně 7 dní v týdnu; 24 hodin denně v pracovní dny pro všechny ostatní problémy
  • Přidělení správce zákazníka podpory (SAM – Support Account Manager), který řídí, řeší a předává požadavky na služby a podporu
  • Přidělení určeného specialisty podpory (DSS – Designated Support Specialist), který rychle řeší technické problémy, díky čemuž lze minimalizovat prostoje
  • Proaktivní služby podpory
  • Roční harmonogram s produktovými týmy
  • Možnost spolupráce s vyšším vedením
  • Příležitosti účastnit se beta programů
  • Členství v síti Autodesk Developer Network (ADN) na úrovni Professional
  • Neomezený počet volajících
  • Řešení problémů na první úrovni závažnosti v předchozích verzích

 

 


Zakoupení programu Maintenance Subscription

Program Maintenance Subscription si můžete zakoupit společně s novou softwarovou licencí v našem online obchodě nebo u prodejce společnosti Autodesk. Chcete-li přidat program Maintenance Subscription ke stávající licenci, obraťte se na prodejce.

Koupit předplatné online (angličtina)

Najít prodejce

*Mohou se vyskytnout i některé výjimky, zkontrolujte produkt pro jeho dostupnost.

Poznámka: Některé výhody programu Subscription nejsou k dispozici pro všechny produkty nebo služby ve všech jazycích a geografických oblastech. Programy Subscription podléhají platným podmínkám programu Autodesk Subscription (angličtina) anebo podmínkám služby společnosti Autodesk (angličtina).