Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Výhody pro předplatitele

Výhody pro předplatitele

Předplacení používání produktů od společnosti Autodesk je nejflexibilnější a nejekonomičtější způsob, jak získat přístup k softwarovým nástrojům pro navrhování a projektování a spravovat je.

Zobrazit všechny produkty

Máte již předplatné?

Přihlaste se, chcete-li provést obnovení nebo přejít ke svému účtu.

Obnovení přes prodejce

VÝHODY PŘEDPLATNÉHO

Jednotlivci, týmy i firmy získají více možností, než kdy předtím

Bez ohledu na velikost vaší firmy – malá, střední nebo velká – nabízí společnost Autodesk flexibilitu při výběru možností předplatného, které budou nejlépe vyhovovat vašim firemním požadavkům.

Flexibilní období

S měsíční, čtvrtletní*, roční a víceletou variantou je software společnosti Autodesk dostupnější než kdy dřív.

  • Plaťte za software po dobu, po kterou jej potřebujete.
  • Ovládejte lépe vaše měnící se požadavky na software a rozpočet.
  • Účtujte náklady na software podle projektů.
  • Vyzkoušejte nové nástroje bez velké vstupní investice.

Přístup pro jednoho nebo více uživatelů

  • Přístup pro jednoho uživatele – nejvhodnější řešení, pokud je software určen jedné osobě.
  • Přístup pro více uživatelů – ideální řešení, pokud softwarové licence potřebuje sdílet více osob.
  • *Tuto variantu nelze zakoupit online a je dostupná pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce.

Přístup k nejnovějšímu softwaru

S předplatným získáte okamžitý přístup k posledním verzím a vylepšeným funkcím produktů.

  • Svou produktivitu můžete zvýšit pomocí nejnovější technologie. Už není nutné čekat až na hlavní verze produktů.
  • Software lze aktualizovat ihned nebo vybrat čas, který bude vyhovovat celému týmu.
  • Řada produktů pro stolní zařízení s předplatným (ve kterých je software uložen ve vašem počítači, nikoli v cloudu) poskytuje také volitelný přístup ke cloudovým službám Autodesk, například k výpočetně náročnému rendrování.

Více informací o aktualizacích a verzích

Prohlédnout všechny cloudové služby

Více informací o cloudových službách (angličtina)

Technická podpora

Pomůžeme vám rychle řešit problémy. Každý předplatitel má přístup k následujícím výhodám:

  • Specialisté podpory společnosti Autodesk – plánování hovoru, online chat (omezená dostupnost) nebo e-mail
  • Pomoc prostřednictvím vzdálené plochy – bezpečné a praktické řešení potíží
  • Online zdroje – přístup k naší databázi znalostí s dokumenty nápovědy, výukovými programy, školicími videi a fóry komunitní podpory

Možnost používání softwaru kdekoli, přístup k předchozím verzím

Nástroje pro správu

Předplatné používání produktů od společnosti Autodesk nabízí zjednodušené nastavení softwaru a vylepšení správy uživatelů. Můžete se tak soustředit na navrhování a vytváření, aniž byste se museli zabývat softwarem.

Snadno použitelné nástroje pro správu umožňují jednoduše a efektivně spravovat softwarové licence, instalace a přístup do portálu Autodesk Account.

Více informací o nástrojích pro správu

  • Nejčastější dotazy

    Je nutné připojení k internetu, aby bylo možné používat předplatné softwaru pro stolní počítače?

    U většiny našich produktů pro stolní počítače, které lze předplatit, není nutné být online, aby bylo možné software používat. Software funguje ve vašem počítači, nikoli na webových stránkách. Je však nutné se připojit k internetu jednou za 30 dní, abychom mohli udržovat váš software aktuální a ověřit, zda je vaše předplatné stále aktivní. Připojení k internetu je nutné k instalaci a aktivaci softwaru.

    Některé naše softwarové produkty také umožňují přístup k určitým cloudovým službám, které nejsou nainstalovány ve vašem počítači. Jsou to především volitelné služby, například rendrování v cloudu, nástroje pro spolupráci a bezpečné ukládání. Nabízíme také určité produkty, které jsou k dispozici pouze v rámci cloudových služeb. Cloudové produkty vyžadují připojení k internetu.

    Budete zasílat e-mailová upozornění před automatickým obnovením předplatného?

    Ano, u ročního a víceletého období předplatného odešleme e-mail s připomenutím před datem automatického obnovení. E-mail s připomenutím nezasíláme v případě měsíčního obnovení.

    Je možné předplatné zrušit před koncem jeho platnosti?

    Předplatné na jakýkoli produkt nebo službu zakoupenou v našem online obchodě můžete kdykoli zrušit. Při zrušení do 30 dnů od nákupu vám bude vrácena plná částka. Na portálu Autodesk Account můžete také upravit nastavení obnovování tak, aby se vaše předplatné automaticky neobnovovalo. Dokud platnost vašeho předplatného nevyprší, budete mít k softwaru a službám úplný přístup.

Plán údržby

Zákazníci, kteří dříve zakoupili trvalou licenci v rámci programu „Maintenance Subscription“, který je nyní označován jako plán údržby, budou mít nadále stejné výhody jako dříve.

Některé výhody předplatného nemusí být k dispozici pro všechny produkty či služby ve všech jazycích a zeměpisných oblastech. Na programy předplatného se vztahují platné podmínky předplatného společnosti Autodesk (angličtina) nebo podmínky služby společnosti Autodesk. (angličtina)