Nápověda

Získejte odpovědi na dotazy týkající se nákupu u společnosti Autodesk.

Informace o produktu

Ne. I když velkou část produktové řady Autodesk nabízíme online, některé produkty a služby momentálně na internetu neprodáváme.

Pro nejnovější verze jsou k dispozici elektronické verze softwaru ke stažení.

Další informace o našich dostupných produktech najdete v našem seznamu produktů.

Momentálně množstevní ceny nenabízíme. Cena, kterou vidíte v obchodě, je prodejní cena. Jakékoli speciální ceny nebo promo akce budou uvedeny na stránkách produktu a objeví se ve vašem nákupním košíku.

Informace o předplatném

  • Zvýšení produktivity díky nejnovějším verzím a aktualizacím produktu
  • Reakce na obchodní potřeby díky snadnému přizpůsobení softwarových nástrojů
  • Platba pouze za to, co chcete, a jen podle doby používání — žádné velké počáteční investice
  • Snadné řešení problémů a návrat k práci díky přímé pomoci specialistů produktové podpory
  • Snadné účtování poplatků za předplatné softwaru pro klienty a projekty

Další informace najdete zde.

Díky předplatnému můžete na určitou dobu získat licenci pro desktopový software společnosti Autodesk, což vám umožní splnit řadu různých požadavků na podnikání a rozpočet, například přijímat projekty se stanoveným termínem nebo pracovníky na záskok. Zákazníci, kteří zakoupí předplatné, získají různé výhody, jako je například základní podpora, přístup k nejnovějšímu softwaru a vylepšením produktů a v některých případech přístup k vybraným cloudovým službám.

Předplatná zakoupená v obchodě společnosti Autodesk se obnovují automaticky. Některá dlouhodobá předplatná jsou však dostupná pouze od prodejců nebo obchodního zástupce společnosti Autodesk a neobnovují se automaticky. Oznámení o obnovení a pokyny k obnovení obdržíte 45 dní, 30 dní a 4 dny před skončením platnosti předplatného.

Předplatné zahrnuje:

  • Nejnovější verzi softwaru, předchozí verze a aktualizace
  • Technickou podporu a e-learning, včetně exkluzivních newsletterů pro předplatitele
  • Přístupu k vybraným cloudovým službám
  • Oprávnění ke globálnímu použití

Další informace najdete zde.

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Přejděte na portál Autodesk Account klikněte na produkt a změňte způsob platby.

Pro objednávky zadané od  9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na způsob platby předplatného, které chcete aktualizovat.

Pro objednávky zadané  do 9. prosince 2019:

Pokud potřebujete aktualizovat číslo nebo datum konce platnosti platební karty přiřazené k automatickému obnovení, klikněte sem a zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo. Jestliže heslo neznáte,  kliknutím sem  ho můžete obnovit. Po přihlášení na stránce Informace o platbě kliknutím na tlačítko „Upravit“ aktualizujte informace o existující platební kartě a kliknutím na možnost „Odeslat“ je po dokončení změn uložte.

Pokud s tímto procesem potřebuje pomoct, zavolejte na linku oddělení služeb zákazníkům a promluvte si s jedním z našich zástupců. Z bezpečnostních důvodů byste číslo své platební karty nikdy neměli posílat e-mailem.

Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Přihlaste se ke svému účtu na stránce  manage.autodesk.com a v části  Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy, klikněte na produkt a vypněte automatické obnovení.

Pro objednávky zadané  od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na podrobnosti o předplatném, které chcete zrušit.
  3. Chcete-li automatické obnovení zrušit, vypněte je.

Pro objednávky zadané  do 9. prosince 2019:

  1.  Kliknutím sem vyhledejte svoji objednávku.
  2. Po vyhledání objednávky klikněte na možnost „Správa plánu automatického obnovení“. Budete-li vyzváni, zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo.
  3. Pod položkou „Auto Renewal Plan Status” (Stav plánu automatického obnovení) vyberte možnost zrušení automatického obnovení.

Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen.

Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.

Kredity pro cloud

Další informace o kreditech pro cloud najdete zde.

Instalace a aktivace

Projděte si naši nápovědu k instalaci a aktivaci.

Pokud máte otázky nebo potřebujete pomoc s instalací produktu Autodesk, projděte si výuková videa, diskuzní skupiny a další možnosti na našem portálu  Autodesk Knowledge Network.

Než začnete, bude třeba zakoupit předplatné pro vybraný software. To lze provést na stránce produktu v obchodě Autodesk Store nebo stisknutím tlačítka Koupit, které se objeví v místním okně po spuštění zkušební verze.

Poté budete potřebovat sériové číslo a produktový klíč, které najdete na své stránce Autodesk Account Chcete-li najít na této stránce sériové číslo a produktový klíč, přihlaste se a klikněte na možnost „Správa“. Klikněte na šipku vedle zakoupeného produktu. Zobrazí se informace o licenci.

Podle uvedených pokynů můžete zkušební verzi softwaru převést. Některé kroky se mohou v závislosti na použitém softwaru mírně lišit.

  1. Spusťte zkušební verzi softwaru. Na výzvu se přihlaste nebo zvolte možnost „Vytvořit účet“, pokud jste si ještě účet nevytvořili. Ke spuštění zkušební verze Autodesk je třeba ID Autodesk.
  2. Zobrazí se místní okno. Zvolte možnost „Již máte licenci“ a poté „Zadejte sériové číslo“ na obrazovce Začínáme.
  3. Zadejte sériové číslo a produktový klíč. Klikněte na možnost Pokračovat (nebo Další).
  4. Klikněte na tlačítko Dokončit a můžete začít software používat.

„Aktivační kódy“ slouží k jednorázové aktivaci a nelze je používat opakovaně.

Informace o objednávce

Kromě platební karty akceptujeme také platby přes PayPal.

Pokud jste si zakoupili produkty ke stažení, bude částka z vaší platební karty stržena okamžitě po zadání nákupu.

Platba za vaši objednávku bude na vaší platební kartě uvedena jako „Autodesk ADY“ nebo „DRI * Autodesk, Inc.“

V závislosti na objednávce může být vypočítána a stržena daň z prodeje. Platby daně z prodeje se počítají na základě vaší polohy a po zadání fakturační adresy se zobrazí na stránce shrnutí objednávky.

Pro objednávky zadané  od  14. prosince 2020:

Přejděte na portál Autodesk Account, Historie objednávky a klikněte na produkt.

Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Podrobnosti objednávky zobrazíte kliknutím na číslo objednávky.
  3. Klikněte na možnost Zobrazit fakturu.

Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:

Kliknutím sem můžete objednávku vyhledat.

Neúspěšné transakce platební karty mají řadu důvodů. Možná vypršela platnost vaší karty nebo jste dosáhli jejího limitu nebo došlo k chybě počítače zpracovávajícího platební kartu buď na naší straně, nebo na straně vaší banky. Pokud máte problémy, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. Uveďte jakákoli čísla chybových zpráv, které jste obdrželi, a také číslo objednávky z nákupního košíku.

Pokud narazíte na chybu platby, můžete zkontrolovat několik položek:

  • Číslo karty a datum konce platnosti: Z bezpečnostních důvodů nelze zobrazit ani upravit informace o nové ani existující kartě. Výběrem možnosti Přidat kartu zkuste zadat informace o kartě znovu jako nový způsob platby. Ověřte, že je číslo karty a datum konce platnosti správné.
  • Jméno a fakturační adresa: Ověřte, zda se jméno a fakturační adresa shodují s adresou v záznamech vašeho poskytovatele platby. Tyto položky můžete zkontrolovat a upravit v košíku.
  • Limity nákupu: Některé banky omezují částku, kterou můžete v jednom nákupu nebo za jeden den utratit. I když máte dostatek finančních prostředků, vaše banka nemusí platbu autorizovat. Zavolejte do své banky a požádejte ji o autorizaci platby nebo o informace o zásadách banky pro nákupy na internetu.
  • Ověření platební karty: Při ukládání údajů o platební kartě vás může banka v zájmu dalšího bezpečnostního opatření vyzvat k ověření vaší totožnosti. Pokud máte s dvojúrovňovým ověřováním problémy, ověřte podrobnosti o vaší kartě a zkuste proces zopakovat.

Můžete také zkusit jinou kartu nebo vybrat jiný způsob platby. Pokud problém přetrvává, kontaktujte svoji banku.

Vracení zboží a zrušení objednávky

Abyste mohli získat zpět celou částku za měsíční předplatné zakoupené online od společnosti Autodesk, musíte je vrátit do 15 dní od jeho zakoupení nebo obnovení. Chcete-li získat nárok na vrácení peněz pro plán údržby nebo roční či víceleté předplatné, musíte o něj požádat do 30 dní od zakoupení nebo obnovení.

Tyto zásady platí od prvního dne od přijetí platby a vztahují se výhradně na nákupy a obnovení předplatného a plánů údržby zakoupených prostřednictvím společnosti Digital River jménem společnosti Autodesk. Tyto zásady se nevztahují na žádné jiné produkty, služby ani nabídky. Příklady nabídek, na které se tyto zásady nevztahují, mimo jiné zahrnují poradenské služby, předplatné platformy (např. Autodesk® Forge), práva na použití mimo dané území, kredity pro cloud a členství nebo podobné poplatky.

Pokud vaše objednávka splňuje naše kritéria zásad vrácení peněz uvedené výše, obraťte se na naše oddělení zákaznických služeb, uveďte číslo své objednávky (které najdete v potvrzovacím e-mailu) nebo e-mailovou adresu a v rozevíracím seznamu vyberte možnost Return Order (Vrátit objednávku).

Jakmile bude vrácení peněz schváleno a zpracováno, bude vám kredit připsán prostřednictvím způsobu platby, který jste si zvolili. Vrácení peněz na kreditní kartu obvykle trvá 5–7 pracovních dní. Jiné platební metody mohou trvat ještě déle. Pokud máte pocit, že vrácení peněz trvá nepřiměřeně dlouho, obraťte se na oddělení zákaznických služeb. Jakmile bude vrácení peněz zpracováno, veškerý přístup k souvisejícímu softwaru a službám bude ukončen.

Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:

Pro objednávky zadané  od  14. prosince 2020:

Přihlaste se ke svému účtu na stránce manage.autodesk.com klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy  a zapněte automatické obnovení.

Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na podrobnosti o předplatném, které chcete zrušit.
  3. Chcete-li automatické obnovení zrušit, vypněte je.

Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:

  1. Vyhledejte svoji objednávku.
  2. Po vyhledání objednávky (číslo objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu) klikněte na možnost „Správa plánu automatického obnovení“. Budete-li vyzváni, zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo.
  3. Pod položkou „Auto Renewal Plan Status” (Stav plánu automatického obnovení) vyberte možnost zrušení automatického obnovení.

Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen. Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.

Ochrana osobních údajů a zabezpečení

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Kliknutím sem si můžete zobrazit zásady společnosti Autodesk týkající se ochrany osobních údajů.

Pro objednávky zadané  do 14. prosince 2020:

Kliknutím sem si můžete zobrazit zásady společnosti Digital River týkající se ochrany osobních údajů.

Vítejte zákazníci společnosti ${RESELLERNAME}

Zaregistrujte se a získejte podporu od prodejce

Souhlasím, že Autodesk může sdílet mé jméno a e-mailovou adresu s prodejce ${RESELLERNAME}, aby mi mohl prodejce ${RESELLERNAME} poskytovat podporu při instalaci a zasílat mi marketingová sdělení.  Rozumím, že za používání a správu těchto dat bude odpovědný prodejce.

E-mail je povinné pole. Zadaný e-mail není platný.

${RESELLERNAME}