Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Nápověda

Informace o produktu

Nákupní nástroje a informace o produktu

Následující nákupní nástroje vám pomohou rozhodnout se, který softwarový produkt je pro váš projekt správný:

  • Naše produkty. Prohlédněte si katalog všech produktů, které je možné si zakoupit online a který zahrnuje ceny předplatných softwaru.
  • Sady pro odvětví. Získejte přístup k rozsáhlé sadě nejdůležitějšího softwaru a služeb společnosti Autodesk v jediném balíčku.
  • Promo akce. U některých z našich nejoblíbenějších produktů můžete najít nižší cenu a promo akce s omezenou platností.
  • Nabídky podpory. Zde najdete informace o podpoře, která je s předplatnými k dispozici.

Je celá vaše produktová řada dostupná v internetovém obchodě?

Ne. I když velkou část produktové řady Autodesk nabízíme online, některé produkty a služby momentálně na internetu neprodáváme.

Pro nejnovější verze jsou k dispozici elektronické verze softwaru ke stažení.

Další informace o našich dostupných produktech najdete v našem seznamu produktů.

Nabízíte množstevní slevy nebo speciální ceny?

Momentálně množstevní ceny nenabízíme. Cena, kterou vidíte v obchodě, je prodejní cena. Jakékoli speciální ceny nebo promo akce budou uvedeny na stránkách produktu a objeví se ve vašem nákupním košíku.

Informace o předplatném

Jaké jsou výhody předplatného produktů společnosti Autodesk?

  • Zvýšení produktivity díky nejnovějším verzím a aktualizacím produktu
  • Reakce na obchodní potřeby díky snadnému přizpůsobení softwarových nástrojů
  • Platba pouze za to, co chcete, a jen podle doby používání — žádné velké počáteční investice
  • Snadné řešení problémů a návrat k práci díky přímé pomoci specialistů produktové podpory
  • Snadné účtování poplatků za předplatné softwaru pro klienty a projekty

Další informace najdete zde.

Co je předplatné s automatickým obnovením?

Díky předplatnému můžete na určitou dobu získat licenci pro desktopový software společnosti Autodesk, což vám umožní splnit řadu různých požadavků na podnikání a rozpočet, například přijímat projekty se stanoveným termínem nebo pracovníky na záskok. Zákazníci, kteří zakoupí předplatné, získají různé výhody, jako je například základní podpora, přístup k nejnovějšímu softwaru a vylepšením produktů a v některých případech přístup k vybraným cloudovým službám.

Předplatná zakoupená v obchodě společnosti Autodesk se obnovují automaticky. Některá dlouhodobá předplatná jsou však dostupná pouze od prodejců nebo obchodního zástupce společnosti Autodesk a neobnovují se automaticky. Oznámení o obnovení a pokyny k obnovení obdržíte 45 dní, 30 dní a 4 dny před skončením platnosti předplatného.

Předplatné zahrnuje:

  • Nejnovější verzi softwaru, předchozí verze a aktualizace
  • Technickou podporu a e-learning, včetně exkluzivních newsletterů pro předplatitele
  • Přístupu k vybraným cloudovým službám
  • Oprávnění ke globálnímu použití

Další informace najdete zde.

Jak mohu aktualizovat platební kartu přiřazenou k automatickému obnovení mého předplatného?

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Přejděte na portál Autodesk Account klikněte na produkt a změňte způsob platby.

Pro objednávky zadané od  9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na způsob platby předplatného, které chcete aktualizovat.

Pro objednávky zadané  do 9. prosince 2019:

Pokud potřebujete aktualizovat číslo nebo datum konce platnosti platební karty přiřazené k automatickému obnovení,  klikněte sem  a zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo. Jestliže heslo neznáte,   kliknutím sem  ho můžete obnovit. Po přihlášení na stránce Informace o platbě kliknutím na tlačítko „Upravit“ aktualizujte informace o existující platební kartě a kliknutím na možnost „Odeslat“ je po dokončení změn uložte.

Pokud s tímto procesem potřebuje pomoct, zavolejte na linku oddělení služeb zákazníkům a promluvte si s jedním z našich zástupců. Z bezpečnostních důvodů byste číslo své platební karty nikdy neměli posílat e-mailem.

Jak mohu předplatné zrušit?

Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Přihlaste se ke svému účtu na stránce  manage.autodesk.com a v části  Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy, klikněte na produkt a vypněte automatické obnovení.

Pro objednávky zadané  od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na podrobnosti o předplatném, které chcete zrušit.
  3. Chcete-li automatické obnovení zrušit, vypněte je.

Pro objednávky zadané  do 9. prosince 2019:

  1. Kliknutím sem vyhledejte svoji objednávku.
  2. Po vyhledání objednávky klikněte na možnost „Správa plánu automatického obnovení“. Budete-li vyzváni, zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo.
  3. Pod položkou „Auto Renewal Plan Status” (Stav plánu automatického obnovení) vyberte možnost zrušení automatického obnovení.

Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen.

Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.

Kredity pro cloud

Co jsou kredity pro cloud?

Další informace o kreditech pro cloud najdete zde.
Technická podpora k produktům Product Download

What should I do before I download?

Please check the settings of any of these products to ensure they are not interfering with your download:

  • Firewall – These are designed to stop downloads from non-approved sites.
  • Anti-Virus Programs – These will try to stop or scan a download. It may cause the download to be corrupt or damaged.
  • Download Monitors – Programs such as GoZilla!™ and NetZip are not compatible with our server and will sometimes block or stop downloads.
  • Screen Saver – In some instances, screen savers can interfere with the download process. If you have a screen saver that is starting while you are downloading, please disable it temporarily until your download is complete.

How do I download?

  1. You will receive access to your product via a fulfillment email within 24-48 hours after you place your order.
  2. Sign in to your Autodesk Account at manage.autodesk.com.
  3. Locate the software you wish to download in the list of Products & Services. Click the arrow next to the product name to expand the product details tray.
  4. Click Downloads to activate the download pop-up window.
  5. Select your Version, Platform, and Language to see available download options.

Where do I download the file?

You can download the file anywhere you like, but be sure that you note its location and the name of the file when you do so. We recommend that you download the file onto your Desktop, so it will be easier for you to find when you’re ready to install the product.

NOTE: Please do not rename the file you're downloading. Doing so may cause installation problems.

What will happen when I download?

Once the download starts, you will see a status bar indicating the time remaining until your download is complete. You may pause and resume the download by clicking on the “Pause/Play” button on the right side of the status bar.

What if the download stops before it completes?

If your download stops or is interrupted before it is complete, simply press the Begin Download button again and the download should resume where it left off.

I do not have a download button on my order.

You may not see a download button on your order for the following reasons:

  • You have reached the maximum allowable number of downloads.
  • Your download period has expired, which occurs after 30 days of placing your order.

If you believe you should have access to a download button or are trying to download after 30 days from placing your order, please Contact Us for assistance.

Is downloading the same as installing?

No. Downloading is a simple file transfer. Installing is the unpacking and loading of the software onto your computer. Autodesk’s installation software walks you through this process once you’ve successfully downloaded the file from our site. If you need assistance with installation, please review our Installation and Activation help.

Instalace a aktivace

Videa k instalaci produktů

Projděte si naši nápovědu k instalaci a aktivaci.

Jak mohu produkt nainstalovat?

Pokud máte otázky nebo potřebujete pomoc s instalací produktu Autodesk, projděte si výuková videa, diskuzní skupiny a další možnosti na našem portálu  Autodesk Knowledge Network.

Kde najdu stažený soubor?

Nejlepší způsob, jak zjistit, kam se stažený soubor uložil, je pozorně sledovat okno Uložit jako na začátku stahování. Po kliknutí na tlačítko stahování a výběru možnosti uložení souboru se zobrazí okno Uložit jako, ve kterém přesně vidíte, kam se stažený soubor v počítači uloží.

Pokud znáte název souboru, můžete ho v počítači vyhledat.

POZNÁMKA: Název souboru, který stahujete, neměňte. Mohlo by to způsobit problémy při instalaci.

Jak spustit instalaci?

Po stažení souboru bude třeba přejít do umístění, do kterého jste soubor uložili, a dvakrát na soubor kliknout. Tím se instalace spustí.

Pokud potřebujete další informace, doporučujeme projít si informace o instalaci a licenci.

Jak mohu převést zkušební verzi softwaru na předplatné?

Než začnete, bude třeba zakoupit předplatné pro vybraný software. To lze provést na stránce produktu v obchodě Autodesk Store nebo stisknutím tlačítka Koupit, které se objeví v místním okně po spuštění zkušební verze.

Poté budete potřebovat sériové číslo a produktový klíč, které najdete na své stránce Autodesk Account Chcete-li najít na této stránce sériové číslo a produktový klíč, přihlaste se a klikněte na možnost „Správa“. Klikněte na šipku vedle zakoupeného produktu. Zobrazí se informace o licenci.

Podle uvedených pokynů můžete zkušební verzi softwaru převést. Některé kroky se mohou v závislosti na použitém softwaru mírně lišit.

  1. Spusťte zkušební verzi softwaru. Na výzvu se přihlaste nebo zvolte možnost „Vytvořit účet“, pokud jste si ještě účet nevytvořili. Ke spuštění zkušební verze Autodesk je třeba ID Autodesk.
  2. Zobrazí se místní okno. Zvolte možnost „Již máte licenci“ a poté „Zadejte sériové číslo“ na obrazovce Začínáme.
  3. Zadejte sériové číslo a produktový klíč. Klikněte na možnost Pokračovat (nebo Další).
  4. Klikněte na tlačítko Dokončit a můžete začít software používat.

„Aktivační kódy“ slouží k jednorázové aktivaci a nelze je používat opakovaně.

Informace o objednávce 

Jaký je stav mé objednávky?

Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:

Přejděte na portál Autodesk Account, kde najdete stav své objednávky.

Pro objednávky zadané  od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Stav objednávky zobrazíte kliknutím na číslo objednávky.

Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:

Kliknutím sem můžete objednávku vyhledat.

Jaké způsoby platby akceptujete?

Akceptujeme platby kartami Visa, MasterCard, American Express a přes PayPal. Celé číslo své platební karty můžete zadat na našem zabezpečeném serveru, který všechny odeslané informace šifruje.

Mohu si zboží objednat bez platební karty?

Kromě platební karty akceptujeme také platby přes PayPal.

Kdy se částka z mé platební karty strhne?

Pokud jste si zakoupili produkty ke stažení, bude částka z vaší platební karty stržena okamžitě po zadání nákupu.

Jak se platba na mé platební kartě zobrazí?

Platba za vaši objednávku bude na vaší platební kartě uvedena jako „Autodesk ADY“ nebo „DRI * Autodesk, Inc.“

Musím zaplatit daň z prodeje?

V závislosti na objednávce může být vypočítána a stržena daň z prodeje. Platby daně z prodeje se počítají na základě vaší polohy a po zadání fakturační adresy se zobrazí na stránce shrnutí objednávky.

Potřebuji kopii faktury.

Pro objednávky zadané  od  14. prosince 2020:

Přejděte na portál Autodesk Account, Historie objednávky a klikněte na produkt.

Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Podrobnosti objednávky zobrazíte kliknutím na číslo objednávky.
  3. Klikněte na možnost Zobrazit fakturu.

Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:

Kliknutím sem můžete objednávku vyhledat.

Proč neakceptujete moji platební kartu?

Neúspěšné transakce platební karty mají řadu důvodů. Možná vypršela platnost vaší karty nebo jste dosáhli jejího limitu nebo došlo k chybě počítače zpracovávajícího platební kartu buď na naší straně, nebo na straně vaší banky. Pokud máte problémy, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. Uveďte jakákoli čísla chybových zpráv, které jste obdrželi, a také číslo objednávky z nákupního košíku.

Neobdržel/a jsem potvrzovací e-mail.

Pokud ještě nevíte, jak vyřešit problém se složkou spamu, hromadné pošty nebo nevyžádané pošty, projděte si níže uvedený seznam.


POSKYTOVATELÉ INTERNETOVÝCH SLUŽEB (ISP)

Někteří poskytovatelé e-mailových služeb filtrují zprávy na základě obsahu, předmětu nebo adresy odesilatele a mohou e-mail přesunout do složky spamu, hromadné pošty nebo nevyžádané pošty. Ujistěte se, že máte adresy @digitalriver.com a @autodesk.com v seznamu schválených odesilatelů anebo v adresáři. Často o takových filtrech nejsme informováni, takže nezapomeňte svému poskytovateli internetových služeb sdělit, že chcete naše e-maily dostávat.

BLOKOVÁNÍ/FILTRY SPAMU A E-MAILOVÝ SOFTWARE

Pokud jste si nedávno nainstalovali nový e-mailový software nebo nový program pro snížení množství nevyžádané pošty, kterou dostáváte, zkontrolujte nastavení. Výchozí nastavení je často přísnější, než byste mohli chtít. Zde je několik tipů, které vám pomohou začít.

  • AOL:

    Zkontrolujte složku spamu. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „This is Not Spam“ (Není spam). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.

    Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:

    1. Klikněte na poštu na panelu nástrojů v horní části okna AOL.
    2. Vyberte možnost Block Unwanted Mail (Blokovat nevyžádanou poštu).
    3. Klikněte na možnost Custom Sender List (Vlastní seznam odesilatelů).
    4. Vyberte možnost Allow only the senders and domains listed below (Povolit pouze odesilatele a domény uvedené níže).
    5. Zadejte domény @digitalriver.com a @autodesk.com.
    6. Klikněte na tlačítko Save (Uložit).
  • Hotmail:

    Zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Not Junk“ (Není nevyžádaná pošta). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.

    Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:

    1. Klikněte na poštu a poté položku Options (Možnosti) (vedle odkaz na nápovědu).
    2. Klikněte na možnost Junk email Protection (Ochrana před nevyžádanou poštou).
    3. Klikněte na možnost Safe List (Seznam bezpečných).
    4. Zadejte domény @digitalriver.com a @autodesk.com.
    5. Klikněte na tlačítko Add (Přidat).
  • Yahoo:

    Zkontrolujte složku hromadné pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Not Spam“ (Není spam). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.

  • Gmail:

    Zkontrolujte složku spamu. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Není spam“. Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.

  • Outlook:

    Zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Není nevyžádaná pošta“. Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.

    Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:

    1. Otevřete Možnosti nevyžádané pošty.
    2. Vyberte možnost Bezpeční odesílatelé a poté Přidat.
    3. Zadejte @digitalriver.com a @autodesk.com a klikněte na tlačítko OK.
    4. Klikněte na tlačítko OK.

Řešení problémů s chybami plateb

Pokud narazíte na chybu platby, můžete zkontrolovat několik položek:

  • Číslo karty a datum konce platnosti:  Z bezpečnostních důvodů nelze zobrazit ani upravit informace o nové ani existující kartě. Výběrem možnosti Přidat kartu zkuste zadat informace o kartě znovu jako nový způsob platby. Ověřte, že je číslo karty a datum konce platnosti správné.
  • Jméno a fakturační adresa: Ověřte, zda se jméno a fakturační adresa shodují s adresou v záznamech vašeho poskytovatele platby. Tyto položky můžete zkontrolovat a upravit v košíku.
  • Limity nákupu: Některé banky omezují částku, kterou můžete v jednom nákupu nebo za jeden den utratit. I když máte dostatek finančních prostředků, vaše banka nemusí platbu autorizovat. Zavolejte do své banky a požádejte ji o autorizaci platby nebo o informace o zásadách banky pro nákupy na internetu.
  • Ověření platební karty: Při ukládání údajů o platební kartě vás může banka v zájmu dalšího bezpečnostního opatření vyzvat k ověření vaší totožnosti. Pokud máte s dvojúrovňovým ověřováním problémy, ověřte podrobnosti o vaší kartě a zkuste proces zopakovat.

Můžete také zkusit jinou kartu nebo vybrat jiný způsob platby. Pokud problém přetrvává, kontaktujte svoji banku.

Vracení zboží a zrušení objednávky

Jaké jsou vaše zásady vrácení peněz?

Abyste mohli získat zpět celou částku za měsíční předplatné zakoupené online od společnosti Autodesk, musíte je vrátit do 15 dní od jeho zakoupení nebo obnovení. Chcete-li získat nárok na vrácení peněz pro plán údržby nebo roční či víceleté předplatné, musíte o něj požádat do 30 dní od zakoupení nebo obnovení.

Tyto zásady platí od prvního dne od přijetí platby a vztahují se výhradně na nákupy a obnovení předplatného a plánů údržby zakoupených prostřednictvím společnosti Digital River jménem společnosti Autodesk. Tyto zásady se nevztahují na žádné jiné produkty, služby ani nabídky. Příklady nabídek, na které se tyto zásady nevztahují, mimo jiné zahrnují poradenské služby, předplatné platformy (např. Autodesk® Forge), práva na použití mimo dané území, kredity pro cloud a členství nebo podobné poplatky.

Jak mohu požádat o vrácení peněz?

Pokud vaše objednávka splňuje naše kritéria zásad vrácení peněz uvedené výše, obraťte se na naše oddělení zákaznických služeb, uveďte číslo své objednávky (které najdete v potvrzovacím e-mailu) nebo e-mailovou adresu a v rozevíracím seznamu vyberte možnost Return Order (Vrátit objednávku).

Kdy se kredit objeví na mé kartě?

Jakmile bude vrácení peněz schváleno a zpracováno, bude vám kredit připsán prostřednictvím způsobu platby, který jste si zvolili. Vrácení peněz na kreditní kartu obvykle trvá 5–7 pracovních dní. Jiné platební metody mohou trvat ještě déle. Pokud máte pocit, že vrácení peněz trvá nepřiměřeně dlouho, obraťte se na oddělení zákaznických služeb. Jakmile bude vrácení peněz zpracováno, veškerý přístup k souvisejícímu softwaru a službám bude ukončen.

Jak mohu předplatné zrušit?

Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:

Pro objednávky zadané  od  14. prosince 2020:

Přihlaste se ke svému účtu na stránce manage.autodesk.com klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy  a zapněte automatické obnovení.

Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:

  1. Přejděte do nabídky Správa předplatného.
  2. Klikněte na podrobnosti o předplatném, které chcete zrušit.
  3. Chcete-li automatické obnovení zrušit, vypněte je.

Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:

  1. Vyhledejte svoji objednávku.
  2. Po vyhledání objednávky (číslo objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu) klikněte na možnost „Správa plánu automatického obnovení“. Budete-li vyzváni, zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo.
  3. Pod položkou „Auto Renewal Plan Status” (Stav plánu automatického obnovení) vyberte možnost zrušení automatického obnovení.

Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen. Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.

Ochrana osobních údajů a zabezpečení

Jaké jsou vaše zásady vracení peněz?

Pro objednávky zadané od  14. prosince 2020:

Kliknutím  sem si můžete zobrazit zásady společnosti Autodesk týkající se ochrany osobních údajů.

Pro objednávky zadané  do 14. prosince 2020:

Kliknutím sem si můžete zobrazit zásady společnosti Digital River týkající se ochrany osobních údajů.

Terms and Conditions

Please check Terms and Conditions here.

Stále potřebujete pomoc?