Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Následující nákupní nástroje vám pomohou rozhodnout se, který softwarový produkt je pro váš projekt správný:
Ne. I když velkou část produktové řady Autodesk nabízíme online, některé produkty a služby momentálně na internetu neprodáváme.
Pro nejnovější verze jsou k dispozici elektronické verze softwaru ke stažení.
Další informace o našich dostupných produktech najdete v našem seznamu produktů.
Momentálně množstevní ceny nenabízíme. Cena, kterou vidíte v obchodě, je prodejní cena. Jakékoli speciální ceny nebo promo akce budou uvedeny na stránkách produktu a objeví se ve vašem nákupním košíku.
Další informace najdete zde.
Díky předplatnému můžete na určitou dobu získat licenci pro desktopový software společnosti Autodesk, což vám umožní splnit řadu různých požadavků na podnikání a rozpočet, například přijímat projekty se stanoveným termínem nebo pracovníky na záskok. Zákazníci, kteří zakoupí předplatné, získají různé výhody, jako je například základní podpora, přístup k nejnovějšímu softwaru a vylepšením produktů a v některých případech přístup k vybraným cloudovým službám.
Předplatná zakoupená v obchodě společnosti Autodesk se obnovují automaticky. Některá dlouhodobá předplatná jsou však dostupná pouze od prodejců nebo obchodního zástupce společnosti Autodesk a neobnovují se automaticky. Oznámení o obnovení a pokyny k obnovení obdržíte 45 dní, 30 dní a 4 dny před skončením platnosti předplatného.
Předplatné zahrnuje:
Další informace najdete zde.
Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:
Přejděte na portál Autodesk Account klikněte na produkt a změňte způsob platby.
Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:
Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:
Pokud potřebujete aktualizovat číslo nebo datum konce platnosti platební karty přiřazené k automatickému obnovení, klikněte sem a zadejte e-mailovou adresu přiřazenou k vaší objednávce a také heslo. Jestliže heslo neznáte, kliknutím sem ho můžete obnovit. Po přihlášení na stránce Informace o platbě kliknutím na tlačítko „Upravit“ aktualizujte informace o existující platební kartě a kliknutím na možnost „Odeslat“ je po dokončení změn uložte.
Pokud s tímto procesem potřebuje pomoct, zavolejte na linku oddělení služeb zákazníkům a promluvte si s jedním z našich zástupců. Z bezpečnostních důvodů byste číslo své platební karty nikdy neměli posílat e-mailem.
Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:
Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:
Přihlaste se ke svému účtu na stránce manage.autodesk.com a v části Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy, klikněte na produkt a vypněte automatické obnovení.
Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:
Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:
Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen.
Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.
Please check the settings of any of these products to ensure they are not interfering with your download:
You can download the file anywhere you like, but be sure that you note its location and the name of the file when you do so. We recommend that you download the file onto your Desktop, so it will be easier for you to find when you’re ready to install the product.
NOTE: Please do not rename the file you're downloading. Doing so may cause installation problems.
Once the download starts, you will see a status bar indicating the time remaining until your download is complete. You may pause and resume the download by clicking on the “Pause/Play” button on the right side of the status bar.
If your download stops or is interrupted before it is complete, simply press the Begin Download button again and the download should resume where it left off.
You may not see a download button on your order for the following reasons:
If you believe you should have access to a download button or are trying to download after 30 days from placing your order, please Contact Us for assistance.
No. Downloading is a simple file transfer. Installing is the unpacking and loading of the software onto your computer. Autodesk’s installation software walks you through this process once you’ve successfully downloaded the file from our site. If you need assistance with installation, please review our Installation and Activation help.
Projděte si naši nápovědu k instalaci a aktivaci.
Pokud máte otázky nebo potřebujete pomoc s instalací produktu Autodesk, projděte si výuková videa, diskuzní skupiny a další možnosti na našem portálu Autodesk Knowledge Network.
Nejlepší způsob, jak zjistit, kam se stažený soubor uložil, je pozorně sledovat okno Uložit jako na začátku stahování. Po kliknutí na tlačítko stahování a výběru možnosti uložení souboru se zobrazí okno Uložit jako, ve kterém přesně vidíte, kam se stažený soubor v počítači uloží.
Pokud znáte název souboru, můžete ho v počítači vyhledat.
POZNÁMKA: Název souboru, který stahujete, neměňte. Mohlo by to způsobit problémy při instalaci.
Po stažení souboru bude třeba přejít do umístění, do kterého jste soubor uložili, a dvakrát na soubor kliknout. Tím se instalace spustí.
Pokud potřebujete další informace, doporučujeme projít si informace o instalaci a licenci.
Než začnete, bude třeba zakoupit předplatné pro vybraný software. To lze provést na stránce produktu v obchodě Autodesk Store nebo stisknutím tlačítka Koupit, které se objeví v místním okně po spuštění zkušební verze.
Poté budete potřebovat sériové číslo a produktový klíč, které najdete na své stránce Autodesk Account Chcete-li najít na této stránce sériové číslo a produktový klíč, přihlaste se a klikněte na možnost „Správa“. Klikněte na šipku vedle zakoupeného produktu. Zobrazí se informace o licenci.
Podle uvedených pokynů můžete zkušební verzi softwaru převést. Některé kroky se mohou v závislosti na použitém softwaru mírně lišit.
„Aktivační kódy“ slouží k jednorázové aktivaci a nelze je používat opakovaně.
Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:
Přejděte na portál Autodesk Account, kde najdete stav své objednávky.
Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:
Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:
Kliknutím sem můžete objednávku vyhledat.
Akceptujeme platby kartami Visa, MasterCard, American Express a přes PayPal. Celé číslo své platební karty můžete zadat na našem zabezpečeném serveru, který všechny odeslané informace šifruje.
Kromě platební karty akceptujeme také platby přes PayPal.
Pokud jste si zakoupili produkty ke stažení, bude částka z vaší platební karty stržena okamžitě po zadání nákupu.
Platba za vaši objednávku bude na vaší platební kartě uvedena jako „Autodesk ADY“ nebo „DRI * Autodesk, Inc.“
V závislosti na objednávce může být vypočítána a stržena daň z prodeje. Platby daně z prodeje se počítají na základě vaší polohy a po zadání fakturační adresy se zobrazí na stránce shrnutí objednávky.
Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:
Přejděte na portál Autodesk Account, Historie objednávky a klikněte na produkt.
Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:
Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:
Kliknutím sem můžete objednávku vyhledat.
Neúspěšné transakce platební karty mají řadu důvodů. Možná vypršela platnost vaší karty nebo jste dosáhli jejího limitu nebo došlo k chybě počítače zpracovávajícího platební kartu buď na naší straně, nebo na straně vaší banky. Pokud máte problémy, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. Uveďte jakákoli čísla chybových zpráv, které jste obdrželi, a také číslo objednávky z nákupního košíku.
Pokud ještě nevíte, jak vyřešit problém se složkou spamu, hromadné pošty nebo nevyžádané pošty, projděte si níže uvedený seznam.
Někteří poskytovatelé e-mailových služeb filtrují zprávy na základě obsahu, předmětu nebo adresy odesilatele a mohou e-mail přesunout do složky spamu, hromadné pošty nebo nevyžádané pošty. Ujistěte se, že máte adresy @digitalriver.com a @autodesk.com v seznamu schválených odesilatelů anebo v adresáři. Často o takových filtrech nejsme informováni, takže nezapomeňte svému poskytovateli internetových služeb sdělit, že chcete naše e-maily dostávat.
Pokud jste si nedávno nainstalovali nový e-mailový software nebo nový program pro snížení množství nevyžádané pošty, kterou dostáváte, zkontrolujte nastavení. Výchozí nastavení je často přísnější, než byste mohli chtít. Zde je několik tipů, které vám pomohou začít.
Zkontrolujte složku spamu. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „This is Not Spam“ (Není spam). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.
Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:
Zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Not Junk“ (Není nevyžádaná pošta). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.
Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:
Zkontrolujte složku hromadné pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Not Spam“ (Není spam). Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.
Zkontrolujte složku spamu. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Není spam“. Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.
Zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Pokud tady náš e-mail najdete, vyberte zprávu a klikněte na možnost „Není nevyžádaná pošta“. Díky tomu vám další zprávy v budoucnu dorazí do složky doručené pošty.
Aby nedošlo k náhodnému filtrování našich zpráv v budoucnu:
Pokud narazíte na chybu platby, můžete zkontrolovat několik položek:
Můžete také zkusit jinou kartu nebo vybrat jiný způsob platby. Pokud problém přetrvává, kontaktujte svoji banku.
Abyste mohli získat zpět celou částku za měsíční předplatné zakoupené online od společnosti Autodesk, musíte je vrátit do 15 dní od jeho zakoupení nebo obnovení. Chcete-li získat nárok na vrácení peněz pro plán údržby nebo roční či víceleté předplatné, musíte o něj požádat do 30 dní od zakoupení nebo obnovení.
Tyto zásady platí od prvního dne od přijetí platby a vztahují se výhradně na nákupy a obnovení předplatného a plánů údržby zakoupených prostřednictvím společnosti Digital River jménem společnosti Autodesk. Tyto zásady se nevztahují na žádné jiné produkty, služby ani nabídky. Příklady nabídek, na které se tyto zásady nevztahují, mimo jiné zahrnují poradenské služby, předplatné platformy (např. Autodesk® Forge), práva na použití mimo dané území, kredity pro cloud a členství nebo podobné poplatky.
Pokud vaše objednávka splňuje naše kritéria zásad vrácení peněz uvedené výše, obraťte se na naše oddělení zákaznických služeb, uveďte číslo své objednávky (které najdete v potvrzovacím e-mailu) nebo e-mailovou adresu a v rozevíracím seznamu vyberte možnost Return Order (Vrátit objednávku).
Jakmile bude vrácení peněz schváleno a zpracováno, bude vám kredit připsán prostřednictvím způsobu platby, který jste si zvolili. Vrácení peněz na kreditní kartu obvykle trvá 5–7 pracovních dní. Jiné platební metody mohou trvat ještě déle. Pokud máte pocit, že vrácení peněz trvá nepřiměřeně dlouho, obraťte se na oddělení zákaznických služeb. Jakmile bude vrácení peněz zpracováno, veškerý přístup k souvisejícímu softwaru a službám bude ukončen.
Pokud potřebujete své předplatné zrušit před začátkem dalšího období obnovení, postupujte podle následujících pokynů:
Pro objednávky zadané od 14. prosince 2020:
Přihlaste se ke svému účtu na stránce manage.autodesk.com klikněte na možnost Fakturace a objednávky > Předplatná a smlouvy a zapněte automatické obnovení.
Pro objednávky zadané od 9. prosince 2019 do 14. prosince 2020:
Pro objednávky zadané do 9. prosince 2019:
Poznámka: Přístup k předplatnému budete mít po celou dobu, kterou jste si zaplatili, i když byl plán automatického obnovení zrušen. Zrušení plánu automatického obnovení znamená, že vaše předplatné nebude na konci období předplatného obnoveno. Po zrušení plánu automatického obnovení přístup k produktu předplatného skončí na konci aktuálního období předplatného.
Please check Terms and Conditions here.