Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 - - - - autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Česká republika

    Přesměrovali jsme vás na místní stránky, kde můžete vidět promo nabídky v místních cenách a provádět nákupy online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

m&e-collections-logo-80x50

Sada aplikací pro mediální a zábavní průmysl

Ušetřete 25 % za předplatné s možností výměny a přechodu zpět.

Chci ušetřit

Nová promo nabídka s balíčky 5 licencí Arnold v rámci sady (pouze pro prodejce)

VÍCE INFORMACÍ

Umělecké nástroje pro tvorbu zábavního obsahu

Sada aplikací pro mediální a zábavní průmysl obsahuje nástroje, které animátorům, modelářům a tvůrcům vizuálních efektů pomohou docílit působivých efektů a vytvářet realistické 3D postavy a fantastické prostředí pro filmové, televizní a herní projekty.

Získejte celou sadu za

na rok (přístup pro jednoho uživatele)

V rámci předplatného lze také získat přístup pro více uživatelů a měsíční, čtvrtletní a víceleté varianty používání.

Nástroje, které profesionálové používají: Maya a 3ds Max

Tvořte s aplikací Maya

V softwaru Maya pro 3D animaci, modelování, simulaci a rendrování se potkává výkon s tvořivostí.

Aplikace Maya byla použita k vytvoření filmu studia Disney „Kniha džunglí“, který spojuje živou akci s fotorealistickými CGI zvířaty a prostředími.

Kniha džunglí. Obrázek poskytla společnost MPC ©2016 Disney Enterprises, Inc.

Vytvářejte úžasné světy v aplikaci 3ds Max

Pokud o tom můžete snít, můžete to také vytvořit v aplikaci 3ds Max, což je 3D software pro modelování, animaci a rendrování.

VIDEOHRA NA ROLE "DEUS EX: MANKIND DIVIDED" BYLA VYTVOŘENA POMOCÍ APLIKACÍ 3DS MAX A MOTIONBUILDER.

Deus Ex: Mankind Divided. Obrázek poskytla společnost Eidos-Montréal.

Zkušenost zákazníka

Vizuálně bohatý příběh

Todd Peleg, CG supervizor ze společnosti The Molecule je připraven se utkat se všemi výzvami vizuálních efektů, které ho potkají. Todd a jeho tým se snaží dodat příběhům na zajímavosti díky tomu, co vidíte, pomocí produktů ze sady aplikací pro mediální a zábavní průmysl.

Přečíst článek

Hodnotnější, flexibilnější, jednodušší

Přístup k širokému výběru základního softwaru pro tvorbu 3D návrhů

Získejte v rámci sady nástroje potřebné nyní i v budoucnosti a vaše společnost bude vzkvétat.

Možnost použití jednotlivých produktů podle potřeby

Stáhněte si a nainstalujte vše, co potřebujete a kdykoli potřebujete – ať už pro občasné použití na konkrétním projektu či pro určitého klienta nebo k prozkoumání nových pracovních postupů.

Využití výkonu cloudu

Použijte software pro zachycení reality a 3D skenování a prohlížejte si a vytvářejte působivé vizualizace.

Inteligentnější správa softwaru

Přístup pro jednotlivé uživatele nebo týmy

Zvolte předplatné umožňující jednotlivcům přístup pro jednoho uživatele nebo poskytněte týmům oprávnění ke sdílení licencí a přístupu pro více uživatelů.

Přístup k nejnovějším a předchozím verzím s plnou kontrolou

Stáhněte si a rozmístěte nejnovější softwarové aktualizace od společnosti Autodesk s plnou kontrolou nad všemi aktualizacemi. Získejte přístup k předchozím verzím, kdykoli je potřebujete.

Zjednodušená správa softwaru

Zjednodušte rozmísťování a správu softwaru zavedením standardů pro sadu produktů a služeb společnosti Autodesk. Spravujte pohodlně všechny produkty, služby, uživatele a výhody společnosti Autodesk v jednom centrálním umístění.

Výhody technické podpory společnosti Autodesk

Řešte rychle problémy pomocí zkušených specialistů v oddělení podpory, moderovaných diskusních fór a exkluzivních školicích webcastů.

Optimalizace sestavování rozpočtů

Pokud jste zakoupili více softwarových řešení od společnosti Autodesk jako součást sady, získáte významnou úsporu v nákladech. Flexibilní časové varianty používání sady umožňují prodlužovat nebo zkracovat doby používání podle měnících se podnikatelských potřeb.

Podívejte se, jak produkty v sadě navzájem spolupracují

  • Sledování 3D komponent a prostředí od prvního konceptu až po finální snímky.

  • Vyladění vzhledu 3D komponent a rendrování scén

  • Vytváření snímků: Sochání a přidání textur 3D komponent a následné přizpůsobení během vývoje vzhledu

  • Maya + 3ds Max + Arnold (angličtina) + Mudbox + Sketchbook Enterprise + ReCap Pro (videofilm: 1:53 min)

    Stručný přehled: Výrobní pracovní postupy v sadě

  • Maya + Arnold (angličtina) (videofilm: 5:13 min)

  • Maya + Mudbox (videofilm: 4:06 min)