• Česká republika

    Přesměrovali jsme vás na místní stránky, kde můžete vidět promo nabídky v místních cenách a provádět nákupy online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Spolehněte se na naši 30denní záruku vrácení peněz

Díky naší záruce vrácení peněz si můžete vyzkoušet software Autodesk bez rizika. Máte na to 30 dní. Když nebudete zcela spokojení, za jednoleté i tříleté předplatné vám vrátíme celou zaplacenou částku.

Výhody zásad vrácení peněz společnosti Autodesk

  • Nákup bez rizika

    Výběr softwaru může být jedním z největších obchodních rozhodnutí. Když vám náš produkt nebude vyhovovat, vrátíme vám peníze.

  • Využijte naši záruku

    Klidně si koupený software Autodesk důkladně vyzkoušejte. Naše záruka vrácení peněz platí 30 dní od nákupu.

  • Vrácení je snadné

    Chcete vrátit peníze? Navštivte web autodesk.com/returns a zadejte údaje o objednávce. Vaši žádost zpracujeme do 5 až 7 dnů.

    Další informace

Proč nakoupit u společnosti Autodesk

Nejčastější dotazy týkající se zásad vrácení peněz od společnosti Autodesk

  • Jak mohu zrušit objednávku předplatného?

    Objednávky předplatného softwaru Autodesk podané online přímo u společnosti Autodesk jsou zpracovávány okamžitě a mohou být zrušeny pouze přes zákaznickou podporu společnosti Autodesk. Pokud už předplacený software nebo služby nechcete používat a chcete za ně vrátit peníze, je nutné nás do 30 dnů od nákupu požádat o zrušení předplatného.

  • Jak rychle dostanu peníze zpět?

    Až společnost Autodesk schválí a zpracuje vrácení peněz (obvykle do 5 až 7 pracovních dnů), zaplacená částka se vám vrátí na způsob platby, který máte nastavený na portálu Autodesk Account. Informace o tom, kdy vám peníze přijdou na účet, vám sdělí banka, která vydala vaši kartu. Jakmile bude vrácení peněz zpracováno, přístup k souvisejícímu softwaru a službám vám bude ukončen.

  • Mohu zrušit automatické obnovování předplatného?

    Předplatné softwaru Autodesk se po skončení smluvního předplaceného období automaticky obnovuje, abyste mohli používat dotyčný software bez přerušení. Částka za nové předplacené období vám bude částka naúčtována k datu obnovení uvedenému na portálu Autodesk Account. Více informací naleznete v tématu Zrušení předplatného.

    Automatické obnovování můžete kdykoli před datem obnovení zrušit na portálu Autodesk Account. Zakoupený software a služby budete moci používat až do data obnovení. Za další předplacené období vám nic nestrhneme. Po datu obnovení předplatného už nebudete moci příslušný software a služby používat.

  • Co když mám předplatné koupené přes prodejce?

    Zásady vrácení peněz se u ostatních prodejců, jako jsou maloobchodníci nebo autorizovaní prodejci společnosti Autodesk, mohou lišit. Informace možnosti vrácení peněz se dozvíte přímo od prodejce.

  • Kde mohu získat technickou podporu?

    Technickou podporu můžete v případě potíží kontaktovat tak, jak vám to vyhovuje – telefonicky, přes online chat či e-mailem. Také máte k dispozici podporu prostřednictvím vzdálené plochy. Podívejte se na všechny možnosti podpory.